Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Friday, December 17, 2010

beating me or not?

Hallo hallo kopi & milo
haha ok saat nie aku sedang buang tebiat 
sbb gian nak ber J-Robik & Poco-Poco & bergymnastik (ok yg ini sumpah betol2)
hep hep horaayyyyy
hep hep horayyyyyy
Muar sudah semakin berkembang dgn pesat
dengan alat-alat senaman yg berguna untuk masa depan 
bertempat di Tanjung Emas, Muar.
haha padahal benda-benda tu dah melambak dah dkt 
Pusat-pusat Rekreasi seluruh Malaysia.
Tapi bagus lah kan, even dorang baru tubuhkan alat-alat senaman tu
Tapi tidak memutuskan semangat aku untuk terus bersenam
Cewahhh..ayat nak bunga-bunga jerk aku nie
Badan tak gak kurus! huhu
ok ok yang penting, disebabkan dah ada alat-alat senaman mcm tu
Membuatkan aku semakin bersemangat untuk bangun pagi-pagi
Menuju ke destinasi  yeah yeah (dipetik daripada lirik lagu Dato'Ct)


La ni, aku dah tekad untuk mengurangkan berat badan
Di sebabkan ramai sgt yg cakap aku Cantek kalau kecik sikit dari skang
So, aku pown berusaha lah bersungguh-sungguh supaya membuahkan hasil yg lumayan
hehe..xdela..aku nk kurangkan berat badan pown 
disebabkan masalah penyakit dlm badan aku nie ha
bukan lah sebab orang puji ke apa..haha

Yang penting, korang semua kena doakan supaya aku berjaya melakukan nya
Betul la orang tua-tua cakap kan...dah ada penyakit baru tau nak jaga makan la diet la
Kalau tak, kebas jerk makan apa nak makan kan...
Sampai yang susah diri sendiri jugak
Macam aku nie...so korang semua kenalah jaga makan ye
Jangan dah gemok mcm aku nie, dah susah nak kurus.
hehehehe pesanan khidmat masyarakat daripada Jannah Mohamed (",)

So antara aktiviti-aktiviti yg dilakukan dengan kerjasama Ida & Miza



 Aerobik & Poco-poco



 ini adalah conductor kita pada pagi ini ye anak-anak sekalian
tipu jerk! nie kwn aku la.
hahaha bersemangat dia buat sit up

 muka-muka bahagia sebab terpaksa bangun pagi utk mengecilkan perut yg buncit

 ini ala ala taichi tapi dah mcm nak terberak pown ada muka aku
kah kah kah lawak lawak!

yang ini paling aku suka
sebab dia ala ala bergelek-gelek gitu
sambil buat sambil nyanyi lagu dangdut
hohoho

btw, aku nak ucapkan berbyk thank u to abg conductor yg jaga kawasan Tanjung Ketapang nie termasuk area alat2 senaman nie sebab ikhlas bagi nasihat & teguran & tips tips berguna utk kesihatan badan
ktorg bertiga cayalah bangggggggg!

No comments: