Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Friday, December 17, 2010

aku Jeles dengan mereka!

Salam ramah mesra daripada aku untuk korang semua :)

Di sini aku ingin mengatakan bahawa aku geram sgt!
Sebab cazen aku sudah ber holiday di Korea...aigoo~ 
Pilu rasa hati ini, sampai hati Uncle aku tak bwk aku skali
hehehe sorry la nak tacing2 kan

Apa-apa pown, bila aku bukak jerk FB cazen aku td
Darah terus naik ke kepala sey
hahaha betol-betol jeles ek aku nie
Congratez la dekat cazen aku yg bernama Nona (nama manja) itu
Aku sgt tahu akan kegilaan dia terhadap filem-filem Korea
At last, impian in 16 years old going to 17 years old
Nak ke Korea sudah tercapai!
Aku????
tak yah citerlah...bagi aku 10 tahun pown 
belom tentu aku mampu untuk ke sana.
hoho jom jom tengok pic's cazen aku g Korea
Aku cilok dkt FB dia.
To Nona, jgn marah sy ha...hehehe

 Teringat citer Sassy Girl

 Imbauan citer Stairway To Heaven maybe...

 muka si Nona nie pown da mcm org Korea ye

 Princess Hours :)

 going to eat

 dalam citer Princess Hours
Teddy Bear besau2

 do u like to peace with me? aigoo~

 The whole big happy family

 peek-a-boo

comel nya!

p/s: So, pada sapa-sapa yg giler filem-filem Korea nie
Ley la jerit & nanges sekuat hati bila tgk gambar2 di atas.
hahahaha peace no war (".)

No comments: