Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Monday, November 22, 2010

Tak Nak Amek Boley Tak?

Salam Semua

ok aku tak mau cakap byk2. FINE! final exam hari Sabtu nie ok! dan aku takde baca apa-apa pown lagik. macam lah terlampau genius kan? hoho... tapi aku harap korang semua mendoakan semoga aku dan rakan-rakan UPSi dapat buat yang terbaek utk sem 3 nie. So, seperti sem lepas, laptop kesayangan aku ini akan aku tinggalkan demi utk belajar. kang bawak laptop bukan stadi..duk layan fb jerk kat kolej nanti. hehe byebye laptop ku syg. Take Gud Care of Urself..ok Jannah sudah giler sebab cakap dengan laptop yang macam hidup! Whateverlah. Malam nie balik ler aku ke Tanjong Malim...thanks to my bro in law dengan my dearest sister sebab sudi hantarkan aku sampai kolej. Sayang Kak Mar & Abg Sham lebihhh! 27/11 sampai 1/12 memang tarikh yang menekankan...but im cool beb! JANNAH BOLEH! Semoga Allah mempermudahkan segalanya..Amin.