Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Friday, November 19, 2010

Salon Kecantikan




ye itu dia salun kecantikan yang diperkatakan. mahu dengar satu cerita tak? ok tak nak kena dengar jugak. opss salah salah bukan dengar tapi baca...kau ingat dekat Kulompu jerk ade salun kecantikan? kat Muar nie pown melambak-lambak gak..so bermulalah kisah nya, hari tu aku dengan Kak Yan pergi salun nie sebab nak cuci rambut, aku yang beria ajak Kak Yan sebab rambut aku da masham..eh nampak sangat pemalas nk basahkan rambut sendiri kan..tapi sebenarnya bukan macam tue..cuma rambut aku nie jenis berminyak & berketumbe..hahaha sebab tue lah wajib pergi cuci rambut kat salun. cehh alasan ek! Oleh sebab rambut aku dah panjang sgt, Tokeh salun nie suruh aku potong rambut sekali...ahaksss mula mula aku tak nak sebab takot tak terbayar lagik..al maklumlah duet sendiri kan...lupa lak nk mintak abah duet sebelum kuar aritu..then, bila dah siap Cuci , letak Serum & Potong..aku pown tanya berapakah harga semua itu...yang pasti harga dia kalau kau belum kerja lagi tak ley lah pergi hari-hari cuci rambut kat salun..kalau kau pelajar dalam sekali sebulan boley kowt..hehehe not bad harga dia..sebab aku berpuas ati..berbaloi-baloi...eheh :)

yang kelakarnya, masa aku cuti Mid Sem dulu, ade sekali Kak Yan ajak aku pegi cuci rambut gak sebab dia penah pegi dengan kawan2 dia dulu, dia cakap besh salun tuh shampoo dia pun wangi..then, aku ikotkan jela Kak Yan...pastu kebetulan pulak sederet salun tu ade dua salun rambut, Kak Yan dah cuak semacam sebab dia lupa salun yang mana..hahaha time tu aku dah nak tergelak jerk...time tu pulak salun yang di atas tue tadi tengah renovate, hambek kau salah salun ktorg masuk...perghhh bau shampoo dia..Nauzubillah, tak wangi langsung! Pengsann! , hahaha at last pergi lagi sekali aritu jumpa jugak salun yang dicari. wewiitt...jangan jeles dengan rambut baruku ini. haha perasan lagik!

No comments: