Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Tuesday, November 2, 2010

peneman setia?

yeee...untuk makluman anda-anda semua aku kini berada di KUANTAN...sebab tlg kakak yang baru lepas bersalin..adeiii siyes aku nak balik MUAR weh! aku da rindu katil aku. rumah aku. motor aku. aku bosan sangat sampai rasa nak update blog tiap-tiap hari. even xde orang pown nak baca blog aku tapi aku still nak update gak! ley paham x betapa aku kebosanan di sni???cepatlah hari Jumaat! 

ehmm, petang semalam aku ikot Abg Fendi g tengok kambing untuk kenduri majlis Akikah baby. dekat Bukit Goh..xdela jauh sgt..dalam 20minit tue sampai lah sana. ini kali kedua aku g Kandang Kambing...embekkkkkkkk~ hahaha lawak sey...kambing import dari Australia itu sangat rakus memakan daun pokok kelapa. first time pegi Kandang Kambing time aku join Program Anak Angkat under PJKN dekat Felda Sri Ledang..huhu seronokkkk! tapi kalau kau duduk situ dalam sejam memang pengsan ler jawab nya...dah ler berbau aku punye kadegan...adeeeyyy sumpah harum!

esok akan datang nya mak n ayah Abg Fendi serta abah ku tersyg akan datang sini...sebab 4/11/10 akan diadakan kenduri akikah anak Abg Fendi & Kak Fara...kata Abg Fendi dia tak ajak ramai sgt pown takot kambing x ckup...then, dia ajak yg rapat2 dengan dia jerk serta student dia dak2 UIAM, Kuantan. wow...itu yang aku nak dgor tue..hahaha gatal ekkk...so wish me luck. nak balik Muar!


 


No comments: