Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Monday, November 15, 2010

kanak-kanak yg berjaya

wewiitttttttttt! anak-anak sedara aku dah pandai bergaya lah skang. hoho itu adalah satu perkembangan yg amat-amat wajib dibanggakan. alhamdulillah. semoga satu hari nanti berjaya dengan cemerlang. Anak-anak sedara aku yg aku perkatakan ini adalah anak-anak akak aku no3..Marlina Mohamed..anak die Hadi dengan Haris sudah menamatkan sesi pembelajaran di Prasekolah SK Pengkalan Ara, Teluk Intan , Perak pada tahun 2010 nie. hensem pulak aku tgk si Hadi dengan Haris pakai baju putih merah tue...smart sey..tak sangka dah besar dah dorang. tapi yang tak beshnya..makin dorang besar makin tua lah aku nie hah...hahaha ok umur tua tapi muka steady lagi..cute lg..lakkk perasan sgt pown xley jgk kan!

yang pasti lepas nie tak jejak ler kaki aku dekat Teluk Intan lg sebab Kak Ude (Marlina) nak pindah Putrajaya dah. Dia da dapat tukar ke sekolah sekitar Putrajaya Insyallah ujung tahun nie. wah wah yg beshnya semua kakak2 ngn abg aku dah ade dekat area KL...nie yg pasni selalu nak lepak KL je nie..hahaha besh gilerrrrr! dan yg penting aku tak sabar nak praktikal..moga-moga dapat lah dekat sekolah Kak Ude...semoga boley apply sekolah apa kita nak. AMIN! jom tengok gambar-gambar Hadi & Haris buat persembahan masa Majlis Konvokesyen Prasekolah dan Persembahan Hari Anugerah daripada murid-murid Prasekolah SK Pengkalan Ara...so cute & vough gitu! korang jgn ingat UNIVERSITI jerk ade konvo-konvo nie..dak prasekolah pown ade tau! hah..ikotkan hati aku nie nak jerk aku jadik kanak-kanak balik...naseb jer da 19 tahun hidup kan..huhuhu










omey kan dorang nie semua? cantek-cantek jerk kostum dorang nie...pandai akak aku yang sorang tue menggayakannya..haha bangga nieh dengan kakak sendiri..wewiittt! sure kembang jerk idung Kak Ude kalau dia baca entry nie..hahahaha ehm windunya dgn dorang nie...cewahhh mcm aku lak cikgu dorang kan..padahal penah datang sekali jerk sekolah nie masa sem 2 dulu..ade wat tugasan group..hehehe besh besh! dah nak akhir tahun da kan..ehmmm cepatnyee masa berlalu...=......'=

hah lupa lak nk ckp
kalu korang nk tgk video dorg wat persembahan
boley tgk dekat FB aku yee..harap maklum.

2 comments:

marlina said...

memang kembang katak janah oi...memang patot ko angkat akak ni tinggi2..hahahah....melampau sgt pun xleh kan...hopefully dptla skolah yg ok kat sana.kalau x ok..msk aku...

Ct NuRJaNNaH said...

hahaha kompem ok punye laa!
nnti ley r wat tugasan lg kat putrajaya lak..cewah! angan2 nk tggi kan...