Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Monday, November 1, 2010

jalan-jalan di Kuantan

bertarikhkan semalam, aku dengan mak akhirnya keluar juga dari Bukit Istana yang besar nie. alhamdulillah, berjaya gak drive kete Atos Kak Fara ke Bandar Kuantan. pas Zuhur, Abg Fendi anta Kak Fara & Baby pegi hospital sbb kulit Baby mcm kuning2 kit...then, aku dgn mak ape lagi...siap-siap ler nak keluar. aku drive dgn kadar sederhana..hehehe mak kat sebelah duk nasihat macam-macam..eceh..dgor jelaaa kan..


aku bawak mak g East Cost Mall, itu jek yang paling dekat kalu g Bandar..hehe so parking ler macam biase kete..but sedikit senget hohoho hiraukan! mak dengan senyum lebarnye puas dapat berjalan-jalan...naseb baik aku ada temankan mak..kalau tak memang sorang2 jela die duk kat umah Kak Fara nie. lepas satu kedai ke satu kedai ktrg masuk...singgah Bata, aku berkenan dekat satu sandal nie tapi macam membazir lak kalau beli kan sebab sandal yang aku pakai time raya nie pown elok lagi, yang mak pulak duk offer-offer nak belikan sandal tue..ikotkan hati memang aku nak jerk pulak tue dapat free kan..haha tapi tak payah laaa..baik beli benda lain.


niat kat hati aku nie pulak nak beli baju dekat Ladylike, tapi macam mahal so cancel lagiiii..hoho singgah F.O.S, berkenan dekat satu baju nie..murah pown murah boley tahan la harga dia..tapi terpaksa cancel gak sebab malas nak keluarkan duet...hahaha adoiiiiii jannah jannah kenapalah dengan kau nie...nampak sangat tak reti bershopping kan! ok stop sini! berbalik kepada mak tersyg yang sudah penat berjalan, aku bawak pulak mak pergi Dailyfresh..mamam jagung & waffle..aku terpandang lak Tropicana Life punye kedai..alahaiii sure tak kan mampunye nak membeli-belah dekat situ PLUS size aku pown KOMPEM xde..whatever!


then, ktorg decide utk bersolat Asar dulu dekat Surau. after that, ktorg bersambung memenatkan kaki dan memerah tenaga mengelilingi Mall tue...mak ajak masuk Parkson..aku pown follow jelaa...tetibe aku terkenan dekat satu seluar nie warna hitam...weeee :)) cantek doe...cutting sumer menarik habis! tapi kan size pulak xde..adoiiiiiii gemok sangat kew aku nie??? ok memang kau gemok pown JANNAH! hahaha STOP LAH MAKAN! waaaaaaaa...mak nak kurus! kurus mende kalau makan pown dua kali tambah nasi..hehehe ok ok stop lah membebel jannah! dan setelah pukul 5.30 petang aku dgn mak pown pulang...di rumah Kak Fara sempat posing-posing tangkap gambar.



 yeeee..inilah model model dari Bukit Istana, Kuantan yee..hahaha
so to all have a nice day! 
aku tak sabar dah nak balik MUAR!

No comments: