Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Thursday, October 28, 2010

sudah mahu cuty stadi week....

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada anda-anda sekalian pembaca belog aku :)
yeeeaaa...mengikut tajuk entry aku nie sure lah amat-amat menggembirakan kan?sebab cuty stadi week akan bermula pada hari esok tapi aku still lagi ade satu kelas esok pagi. adoiiii peninggg pale r! orang lain dah siap packing barang nak balik aku still lagi kena g kelas. tapi tidak mengapalah kan sebab aku memang suka pergi kelas nie..exercise pepagi buteee..ahahaha...dan esok malam abg sham akan datang Tanjong Malim untuk amek aku..then, tidur rumah abg airi dan esoknya aku kena amek bus ke Kuantan pulak. pastu dalam seminggu duk Kuantan barulah aku pulang ke kampung halaman di Muar,Johor.

sebab ape aku kena g Kuantan? sebabnya aku kena teman mak dekat umah kak fara...kakak aku no2 dah bersalin semalam...yahuuuuuuuu! akhirnya aku dapat gak anak sedara pompuan...mesti cute mcm maksu die nie kan kan...tak sabar weh nak g umah akk aku! mesti cute giler baby tu kan...haha macam aku lerr...weksss perasan jerk aku nie! yang penting hati aku gumbira sebab laporan aku dah siap dah...laporan pergi taska permata aritu..thanks a lot to all yang byk membantu aku! love korang sangat!
 omey x?

dan oleh sebab kakak aku yang bersalin nie agak islamic sikit..so aku kenalah letak gambar baby yang sopan-sopan jerk..baru kena dengan kakak aku tuh..hehehehe congrato kak farah & abg fendi serta anak sulung mereka iaitu fariduddin sebab dapat adik dah..xmo nakal-nakal lagi ye..kena jadik abang yang baik.


4 comments:

inacun said...

ah! sume nk cumil cam ko lah kan...kem salam dorang sume ek...ko curi2 amik gmbo bb tu kalau dptla pastu ko post kat wall tau..kalau dpt...hahahah...tp mesti x dpt punya....padan muka...

Ct NuRJaNNaH said...

hahahaha akk kecoh!
ok ok insyallah...
sal gambar tu..boley jaaa!

Amri Rani said...

selamat bercuti....

jaga diri....
jaga nama....

Ct NuRJaNNaH said...

thanks amri...
insyallah akan ku jage semua itu :)