Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Wednesday, October 20, 2010

Marrybrown satu!

assalamualaikum kawan-kawan semua :)
 
malas nak citer pepanjang...jadik aku nak ringkaskan jela...aritukan aku g rumah Mira, kawan baek aku kan? aku g rumah dia ari Ahad dan cadangnya aku nak balik KHAR ari rabu pagi, tapi kan geram sgt! sebab En.Yusof tercinter mahu buat kelas ganti pada Selasa malam itu, agak terbakar darah aku kan..tapi reda jela ")
dan dan akhirnya terpaksa jugak la aku pulang ke TG.Malim selasa pagi itu. aku ajak Mira temankan sebab takot sorang-sorang..haha kelako ler..harap badan jerk gedabak tapi penakot! kuang3...eley suka r..badan aku bukan badan kau. Diam Kau Macek! 

at last, aku tunggu sampai Mira habis kelas pagi tu..ktorg gerak g TS dan sampai dalam pukul 2ptg..aku msg Moon..ajak balik sama-sama ke Khar, dia konon kata xmau pergi TS, takot terbeli mcm2..nyampah aku! last-last pergi jgk tu..tak tahan sgt la tu dgn godaan kan..then, aku ,Moon n Mira pergi beli pencuci muka dekat Etude House dan lunch dekat Marrybrown...MOTIF makan dekat sana sebab ada buaian..hahaha lawak giler jakun macam tak pernah naik buaian kan? ahhhh suka aku ler nak makan atas ape pown..kau dulik ape???huhu..yg penting! itulah sebenarnya kali pertama aku menjamah Marrybrown. hohoho agak sadis ye dctu..whatever! kalau perut dah full sure lah nak rehat-rehat jap sambil tangkap gambar kan? so saksikan adegan-adegan kami yg tak seberapa ini...
 
Marrybrown 






 
selepas bergambar, kami tiada arah tuju nak pergi dan akhirnya decide utk pulang ke KHAR, ingat nak g maen game token..tapi masa mencemburui kami..haha geli sey ayat aku! orait, skema itu penting ye anak-anak! dan berkejar lah aku dan Moon ke Hang Tuah dgn menaiki monorel sebab hujan xley jalan kaki. Mira pulak ke Bukit Bintang sebab nak g PAVI shopping brg2 nk bwk g Camping. kesian dia sbb kena carik kostum ala ala RETRO utk persembahan malam CAMP dia nanti..hoho semoga berjaya lah dia dan dak2 kelas dia kan. bertemu pula aku dgn Eca dan Dira, dorg drpd kg halaman seperti Moon jugak.
 
Bas





No comments: