Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Friday, October 22, 2010

hari ini dan semalam

salam semua! yaiii..pagi ini aku terlebih excited sikit..haha sebabnya aku dan Noa bersedia utk pulang ke KHAR. padahal dalam hati nyumpah seranah xmau balik Tanjong Malim kan? kalau boley aku nak jerk stay umah Abg Airi nie sampailah Final Exam..wah kau Jannah..agak melampau ye dctu nak ponteng kelas smggu..hehe eeeeee geram! kalau lah esok xperlu pergi Taska Permata mesti aku dah stay sini sampai ari Selasa! makkkkkkkkkkk xmau balik Khar! xmauuuuuuuuuu! hahaha ok stop! Jannah sudah mula mengada-ngada macam lah kau sorang anak BONGSU! hehe whatever...

yang pasti esok pas g Taska Permata aku nak duduk dalam bilik jerk..xmau kuar-kuar dah..untuk seminggu nie ade kelas pergi..balik kelas duduk dalam bilik..dan 30/10/10 masa untuk pulangggggggggggg! yahuuuuuuuuuuuu...tak payah dah ngadap muka-muka yang ley menaikkan darah aku kat Tanjong Malim tue..weeeeeee :) untuk entry kali nie, aku nak bg korang semua tengok gambar-gambar sepanjang aku berada di rumah Abg Airi..dan semalam sempat g tengok wayang dekat Jusco Cheras Selatan..cerita Cuti-Cuti Cinta...sumpah lawak giler bongek! hahaha silalah tengok nanti. pastu ingatkan pas tgk wayang nak g karok tapi tempat dah full kat Green Box tu terpaksa lah tunggu kalau nak pown..tapi aku, Kak Yan & Noa decide untuk pulang sahaja. Jom tengok gambar...

ok yang ini agak memalukan..haha bukan ini yang hendak ditunjukkan
tetapi ini! haha besday gurl iaitu Kak Yan..21/10/10
ok yang ini, abang aku agak buang tebiat sikit..
hahaha tak masal nak pandang atas kan?
yang ini pula..contoh-contoh ibu yang perasan Mithali...
padahal baru first time pegang baby tue..
hehehe terbaek lah NOA!

No comments: