Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Thursday, October 21, 2010

cuti muti di Cheras

semalam makan-makan Pizza Hut celebrate besday Kak Yan...dengan Abah,Mak, Abg Airi, Kak Miza, Asyraf, Irsyad dan Noa...ehhh apsal NOA ade lak ek? hahaha aku yg invite dia dtg sekali uma abg aku..tak malu kan dia? tapi bagus jugak sebab arini mak masak LAKSA JOHOR so Noa terpaksa tanpa rela la menolong kat dapur tak gitu Noa? 

btw, semalam dengan agak berani matinya aku dan Noa tak pergi kelas Cik Niza, hoho ok sebenarnya nak kata PONTENG tapi ala bukan lah ponteng sangat pun..nak-nak Final Exam nie..xdela lect sgt pun..lak KUANG AJO ekk aku! hahaha (ketawa setan). tapi tapi tapi kami orang Johor memang BERANI! hehe..naseb lah hari nie xde kelas...kalau tak dengan kelas-kelas Pn.Mazlina pown ktorg ponteng..Astaga...jannah jannah ape nak jadik lah dengan kau ini.

dan esok pulang ke Khar semula, abah suruh Kak Ct anta..hehe beshhhh! jimat duet aku..xyah gedik-gedik naek tren or bus kan kan...Noa pown tumpang gembira lah tu sebab duet dia pown terselamat sama. mentang-mentang dapat melantak Pizza Hut semalam...sambung dengan Bubur MCD sekali...adoiii giler ketat pewot aku semalam! hahaha pas makan terus tido! giler ahhh jannah..mana lah kau tak gemok kedempol kan...keje makan jela! WHATEVER...perut aku suka hati aku ok! see ya.

No comments: