Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Tuesday, October 5, 2010

berempat warga 1-9-6

hari tu kan..saya, fifie, moon & nik berempat makan di Kedai Pelangi. sudah lama tidak lepak bersama mereka bertiga. windu giler weh! mereka adalah teman-teman rapat sewaktu saya baru saja memasuki UPSI. Fifie selaku roomate saya yang manja lagi tongek (pinjam ayat fie) manakala Moon & Nik menetap di bilik sebelah bilik saya dan Fie. dulu-dulu selalu kecoh rumah 1-9-6 disebabkan suara lantang dan kebisingan kami semua. tidak lupa juga Kak Moon & Kak Imah..weeeeeeee ;)) bila ye mahu makan bersama-sama lagi & lepak bersama-sama! dan gambar ini dijadikan sebagai kenangan buat kami berempat.



tidak termasuk warga lelaki-lelaki yang tidak berkenaan di atas itu!

KAWAN SAMPAI MATI! 
muahhhh sayang giler kat korang bertiga! korang la sumber makanan aku ekk tak masal!

1 comment:

f i f i e ! said...

iloveyou janna..
serius xtipu..
tp tataw laa npa ad je kta gdoh..
sowy oke?