Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Monday, September 13, 2010

Rayer Keempat :))

salam semua pembaca belog..mesti korang cakap aku buang tebiat kan sebab post dua entry dalam satu hari..hahaha sebab dah lame tak update so tangan nie gatal jerk nak menaip. apa yang ada pada Hari Raya Keempat?waaaaaa rasa macam nak jerit sebab dapat drive kereta g beraya rumah kawan-kawan...thanks to my sis-in-law sebab kasi pinjam kereta Kelisa nya itu..sayang kak miza lebih ahhh! hehe pagi-pagi lagi abah dah kejut aku suruh teman pergi pasar beli bahan untuk ustaz buatkan air untuk aku lagi..pada yang tatau pape boleh baca entry masa aku sakit aritu..so abah mintak aku drive g bandar untuk ke pasar after tu ktorg terus gerak g umah ustaz dekat Parit Jawa..thanks to abah sebab dah bagi kepercayaan sepenuhnya untuk aku drive. 

balik jerk dari bandar dekat pukul 10lebih..Uncle aku dari KL datang beraya di rumah dengan isteri dan anak lelaki dia..ehem..sedara ku itu sudah semakin kacak...dulu masa kecik-kecik rapat dengan dia tapi sekarang dah besar segan pulak nak borak-borak..haha.namanya Farouk Azizat muka dia macam arab-arab sikit..wahhh jatuh cinta sekejap..ok cukup tuh! tak payah nak menggatal..haha pulang jerk sedara aku tu terus aku siap-siap untuk keluar pergi beraya..mula-mula ke rumah Noni amik dia..then ktorg terus ke bandar amik Zati kat umah..pastu beraya di rumah Miza..sementara tunggu Nana datang..ktorg borak-borak dari mengumpat orang ke termengata orang semua ktorg singkap dalam kain-kain pown ktorg cerita..haha ok tipu jerk! dalam kain tu nampak sangat tipunya tapi yang mengata itu betol! hahaha ok habis dah segala dosa-dosa ktorg amik Nana pown sampai agak lama jugak r nk tunggu dia kan..pastu ktorg beraya umah Zara pulak..makan-makan minum-minum dan ketawa..pastu kami semua beraya umah Yasmin pulak..mak nya itu cikgu sekolah aku..Puan Wahidah..thanks cikgu sebab sudi masakkan kami semua Mee Goreng. walaupun masin sikit tapi sedappp..hehehe..lepas tu ktorg raya rumah Liyana pula..kawan aku dari sekolah rendah sampai ler sekarang nie.thanks beb..Kentang Goreng kau memang Superb ahh! sayang kau lebihhhhhh! thanks gakkk bagi duit raya..cian kau umah jauh kan..kalau tak dapat datang raya umah aku..sorry sebab dapat duduk kejap jekkk..nanti rayer 2011 aku janji lepak lame skit kat umah kau!

ok habis melantak macam orang kebulur kat rumah Liyana..ktorg semua gerak ke rumah Intan pulak..dengan rombongan dua kereta iaitu Kelisa aku dan Honda Jazz Nana ktorg pown ramai-ramai lah raya umah dia..naseb abang dia ada..hahah aku bukan raya umah intan sebab  nak jumpa dia tapi nak jumpa abang nya yang cute itu..hahaha siot tak??? abang dia tu join Showdown2010..kalau korang pernah tengoklah rancangan tu kat TV8, dia under group WAKAKA CREW...johan tau jangan main-main..hehe ok kat rumah Intan sementara tunggu dia bersiap,ktorng menjamu selera sambil tangkap gambar..huhu besh gilakkk..after umah Intan...ktorg gerak umah Ainul pula...naseb lah rumah kawan-kawan aku nie semua dekat belaka...

ok habis beraya..budak-budak nie semua ajak lepas gian pergi Karoke...waaaaa seronok seyyy..dekat Muar sudah bukak tempat Karoke baru iaitu ROCKSTAR CITY..haha giler lah wehhh yang beshnya lagi murah dari KTV,RED BOX GREEN BOX dan ntah ape-ape BOX lagi yang ade..habis semua dorang sapu..lagu-lagu baru pown banyak..bilik dia oklah..macam KTV jugakkk..boleh muat ramai orang dalam bilik tu..hehe..ktorg amik TIGA JAM dan hanya bayar RM13 sahaja dan untuk student bayar RM7 sahaja..hahaha gileeeeeeeeeeeee seronokkkk! dapat minum free lagi..tapi aku terpaksa balik awal..sebab nak raya umah Shu..balikrumah  tu terus mandi siap-siap pergi raya umah pakcik aku belah mak...balik malam tu terus tidur kepenatan :)) pape pown rayer keempat memang paling besh!


2 comments:

Liyana Lynn said...

muahahaha. like this post. very much. :)

Ct NuRJaNNaH said...

hahaha thanks bebeh!
sayang kau tahuuuu