Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Tuesday, September 28, 2010

kisah yang lepas

selamat pagi kepada semua warga kanak-kanak yang tidak boleh tidur 
alahai...di pagi yang hening ini..ketika Cik PutriPelangi sedang busy menyiapkan assgment group kami
menyebabkan aku dan Cik Bashiroh tidak dapat menahan kengantukkan yang amat
thanks to her b'coz masih lagi bertahan yaw!

ok stop! merepek sudah , meraban sudah .
jadi mari kita mulakan entry pada pagi ini
kisah tentang aku menjadi Crew sepanjang
Program Satu Malaysia Satu UPSI di Panggung Budaya , UPSI.
wah wah..macam-macam competition dianjurkan oleh Unit Kediaman Luar Kampus (UKLK)
manakala aku pula bekerjasama dengan mereka dibawah Kolej Harun Aminurrashid (KHAR)
dan antara kolej-kolej yang terlibat juga adalah seperti berikut :
 
Kolej Ungku Omar (KUO)
Kolej Za'ba (KZ)
Kolej Aminuddin Baki (KAB)

aku ditugaskan memegang jawatan sebagai AJK MAKANAN 
Progam Pertandingan Tarian Tradisional
dengan ini, malam Jumaat itu berlangsungnya pertandingan tersebut
jadinya aku diarahkan supaya datang lebih awal daripada masa pertandingan bermula
habis je kelas pukul 5 petang tu , balik bilik , mandi & solat 
terus pinjam motor Khairul Syafiq untuk ke Panggung Budaya

walaweh , agak meriah jugak lah sambutan untuk pertandingan kali ini
daripada pertandingan yang pernah aku masuk dulu
hahaha nampak sangat lah budak-budak UPSI
memang tak nak bagi aku join the competition kan?
dan yang pasti aku lebih rela menjadi AJK program daripada menari di atas pentas
dapat jugak aku jimatkan peluh-peluh di badan kerana
kecuakkan berada di atas pentas itu agak menakutkan!
cukuplah sekali aku merasa kan? 

dan alhamdulillah..tahniah to KHAR sebab majoriti semua pertandingan yang diwakili
mendapat tempat PERTAMA...tak sia-sia aku turun padang untuk menyaksikannya
haha macam lah kau penting sangat JANNNAH oiiiiiiii
untuk memeriahkan lagi suasanan di dalam entry ini
aku jamukan gambar-gambar pilihan untuk korang semua
sila nikmati dengan sabar :0


























No comments: