Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Sunday, September 5, 2010

FINE!

marah?cemburu? yupp! itulah yang aku rasakan di saat ini...tapi tidak mengapalah dah naseb badan kan? apa boleh buat...congratez pada abang airi,kak miza,kak mar & kak ct sebab dapat menghadiri majlis berbuka puasa dengan artis yang aku suka! ahaksss sangat JELES ok sebenarnya. THANKS jugak pada abang airi sebab tak bawak aku join majlis tu skali...waaaaaa rasa nak jerit kuat-kuat..hehe..yang penting LISA SURIHANI & SHARIFAH AMANI sangat cute dan cantek..aku lakkk yang teruja nie...hohoho...










waaaaaaaaaaaaa....manalah aku tak jeles! korang tengok lah tuh kak ct..beria tangkap pic ngn flizzow ngn farid kamil..adeiii..encem ok! weee...seronok pulakkk kerja macam abg airi nie..hari-hari ley jumpe artis tapi kan kan aku tahu kerja abg airi tu sangat penat..kena banyak bergerak dan berjalan..tanya jela jalan apa kat KL tu yang dia tak tahu? semuanya dalam tangan dia..kadang-kadang rasa bangga jugak sebab dapat abang aku sorang tu jela tapi dia memang boleh diharap. sangat baik dan amik berat akan kebajikan adik-adik nya. alhamdulillah...sejak dia kahwin pon rezeki nya melimpah ruah...semoga abang aku dan akak ipar aku serta anak-anak sedara aku yang cumil tu (Asyraf & Irsyad ) bahagia selamanya..Insyaallah. dan congratez jugak pada abang aku serta kakak aku yang no2 kerana mereka tidak lama lagi akan berpindah ke rumah baru. rumah kakak aku yang dekat Kuantan tu sudah siap dibina..semoga jauhlah mereka dari anasir-anasir luar. Amin. salam sayang buat semua!

5 comments:

PutriPelangi said...

bestbestbest . asal kamu tak follow Jann ?? uishh , rugirugi . hee

akupunyer91 said...

okeyh...aku pon jelez sbenarnya..huhu

Ct NuRJaNNaH said...

putri
hehe abang saya tak ajak lorh.
sedih gilerr!

ifa
ahakss
kau ade blog upenye ekkk

Munira Muhiyddin said...

wah wah LISA SURIHANI
tapi bagus gak ko x dpt gi Jann
nnti aku jeles tahap gaban .
HAHAHAHAHA :D

Ct NuRJaNNaH said...

moon
kau memang kan dengki ngn aku!
eheh..taw xpe..agak sedih yew