Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Sunday, August 29, 2010

nak kereta boleh?

jom jom kakak-kakak dan abang-abang sambil baca entry saya sambil dengar lagu KANDA DINDA yang dijadikan sebagai penghawa telinga anda semua..lagu nie ditujukan khas kepada pasangan-pasangan yang baru kahwin mahupun yang dah lama berumahtangga.lagu ini ada makna tersirat yang boleh anda semua kupas daripada liriknya malah lagu ini juga dijadikan sbg OST cerita 8 BULAN di TV3. dah gatal sangat lah tu nak berlaki...opsss sorry to say..i masih muda ok? jauh lagi perjalanan hidup nak ketemu jodoh tu..so jangan nak mengarut lagikk!

mari memulakan entry dengan ucapan salam ramadhan, salam satu m'sia & salam manja-manja dari saya. ok tak memesal kan nak mulakan entry dengan ayat bako darah camtu...ok lah entry kali nie agak menjelikkan mata anda semua sebab tetibe jerk aku kata nak kereta kan? hahaha dah tak de keja sangat lah tu kan aku nie.adoiii lah...tolong r nape lah aku gian sangat nak kereta nie? tak mati pun kan kalau tak de kereta btol tak? sejak akhir-akhir nie aku agak terpikat dengan jenama HONDA. tatau la kenapa...maybe sebab pas tertarik dengan HONDA CITY new series..auwwwww ada tak anak dato' or tan sri yang nak pinang aku? hahaha jangan haraplah JANNAH! kau ingat kau MODEL or ARTIS ke? celah kan ade orang kaya nak kat aku? haraplah dapat KANCIL pun jangannn weh!

sebabkan aku dah jadik giler dengan kereta sampai sanggup explore gambar-gambar kereta kan...nak dapatkan LANCER, FAIRLADY or RX8 tu tidak lah kan..dapat HONDA JAZZ or HONDA CITY pun jadilah! hahaha sengal lah aku nie tak habis-habis dengan HONDA kau ingat bapak kau cop duit ke???eeeeeuuuuu...kejadahnya aku nieeeee! ya allah boleh giler aku lama-lama dok pikirkan kereta apa nak beli nanti..hahaha ok fine! kali ini angan-angan aku memang melampau kan! aku paham laaaaaaaaaa!

cantek tak kete nie? aku rasa nak bakor jerk HONDA JAZZ yang dah siap airbrush nie tahu tak??? siapakah empunya kereta ini? kenapa awak suka buat saya jeles?

yang ini lagi tak boleh blah! dah r warna fav aku! HIJAU & HITAM ok..kalau lah nie kereta mainan dah lama aku beli doe..tapi yang slack nya boleh plak ade tulisan cina..hahaha ngarut tol

next car..tentulah HONDA CITY yang baru...aku rasa macam nak panah jerk anak mata aku nie bila tengok kereta besar PUNYA! adoiii laaa...tolong lah pakcik makcik tolong lah paham betapa gilanya saya terhadap kereta ini!

ehmm..tak dapat HONDA pun PERODUA pun jadilah...haha sayu no ayat..tapi kereta nie boleh tahan smart gak kan bila dah modify...weeee...seronok nya lah kan...

its ok..kelisa yang biasa-biasa pon aku terima jugak. ahaksss...makkkkkkkkk! tolong lah paham perasaan JANNAH! hehehe ok SEKIAN lah saja drama pada hari ini..kepala aku dah biol dah nie dek kerana kereta! apa yang penting aku dah tak nak pikir sal kereta! wajib habiskan study dulu! pastu kerja baik-baik...10 tahun lepas tu lantak kau lah JANNAH nak beli kereta HONDA 10 bijik pun tak peeeeeeeeee! fuhhh..lega deh..gpun waktu-waktu belajar nie susah tahu kalau ada kereta..sebab nak pikirkan downpayment la..minyak kereta la...pastu kalau eksiden nak repair kereta la..kalau rosak tengah jalan nak jerit la..adoiii susah susah! apa-apa pun semoga pakcik-pakcik dan abang-abang bas UPSI tidak mogok dan menjalankan tugas dengan baik :) tamat di sini! senyum selalu.

8 comments:

Encik Tikus said...

wahh~ memang melampau angan2 anda ;P pssst : lagu dekat blog nie en.tikus adore tahu ? ;)

Ct NuRJaNNaH said...

haha thanks a lot en.tikus!
adore sama kamu punya blog juga

skpa.pra09 said...

tikus leh minat lagu...kikikiki...mcm2 kwn ko ni janah oi!!

Ct NuRJaNNaH said...

kak ude
hahaha biasak lah tuh
rakan belog sajaa mmg terhebat!

Liyana Lynn said...

muahahaha. aku belikan kereta, ko nak tak?
kereta mainan yg seploh hengget satu. maw tak? maw tak?
haaa, ni offer berkali-kali seumur hiduup nih.
take it or leave it. hahahahaha

weh, itu mamat suda terkedu.
senyap je weh.
berjaya dah drama kita. hak3
tu lahh, bajettttttt sgt.
gelabah x tentu pasal, kan da terdiam dgn kita ni kan? hahahaha

btw, thanx taw tolong aku. aku sygggggggggggg sgt dgn kembar beza 5 hari aku ni. hehehe

Ct NuRJaNNaH said...

no probemo lah beb!
aku sayang kau jugak
so wajib lah kan tlg menjatuhkan
org yg suka kacau PRIVASI kau..eheh

btw, sal kete mainan tu ok jugak
aku nak yg ade control punye eh
weee :) adiah ari rayer

Liyana Lynn said...

yang remote tu lain harga taw. hahahaha

Ct NuRJaNNaH said...

hahaha yana
ala kata KEMBO!
perlu lah tidak berkira kan kan?