Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Saturday, August 28, 2010

cuti raye suda...

alhamdulillah...kembali bersiaran setelah agak lama belog yang tercinte ini ku biarkan
apa yang lepas itu biarlah lepas tak kuasa aku nak ingatkan balik
hahaha apa yang penting biarlah kisah di dalam belog ini aku UPGRADE kan kepada
kisah-kisah ilmu agama dan sebagainya...yang boleh kita jadikan teladan bagi umat ISLAM!
korang semua tahu tak sekarang ini sudah banyak video-video rakaman yang sering mempersendakan
agama ISLAM ya allah, ntah mengapalah remaja zaman sekarang semakin sesat dengan pengaruh orang Barat?


sebelum kita pergi lebih lanjut, ingin aku ucapkan terima kasih banyak-banyak kepada kak moon
& moon yang sudi tolong angkatkan barang-barang aku yang melambak..
macam dah tak nak balik KHAR lagi gamaknya.
thank kepada kak mastura jugak sebab sudi bawak MINI POPIA yang sedap sebelum aku cuti raye aritu
senang-senang jenguklah blog kak mastura yew kawan-kawan ...:)


 dan dan untuk pengetahuan semua rakan-rakan belog...aku sekarang sedang berada di Putrajaya
rumah kakak sulung aku bersama kakak no6 aku iaitu kak mar & kak yan!
thanks a lot my lovely sista sebab sudi jemput aku di Tanjong Malim, agak terharu yew dctu...
dikala kawan-kawan aku semua balik ke kampung dengan menaiki bus dan train
aku pula sedap-sedap orang datang jemput naik kereta yew?
alhamdulillah...syukur kepada Allah...semoga segala kesenangan yang Allah berikan kepada aku ni
aku dapat gunakannya dengan sebaik mungkin kan kan?


ok tutup cerita di atas. berbalik kepada cerita berkempen tentang GAZA WALK
yang diadakan di Kolej Harun Amninurrasid ,UPSI
kain banting besar yang di tampalkan di wall blok 2 itu sangat menarik minat aku
even lah aku punye sign HODOH giler tapi still gak nak mencoretkan signature aku tu
dan dan sempat lagi aku bergambar dengan budak-budak nie


yang pasti time tu MOON geram sebab dia tak de dalam pic
memang saje nak bagi dia JELES! ingat die sorang ley jeleskan aku???
pape pun sesi bergambar itu diambil selepas aku dan budak group aku pergi
buat tugasan dekat SK TANJONG MALIM,
kalau nak tahu klik di sini Munira Muhiyddin
memang saje nak promotkan blog si budak gedik nie
moon! harap kau bagi komisen naek rayer nnti eh..lakk tak masal no


ok la sampai sini jela menaipan entry utk kali ini
sebab aku pun da malas nak menceceh sorang-sorang dalam nie
bukan ade orang paham pun kan? eheh..ok jika berkesempatan dan mempunyai cerita yang menarik
akan aku update lgi kisah di dalam belog ok kawan-kawan semua? salam ramadhan!




No comments: