Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Sunday, August 15, 2010

balik kampung oh oh oh balik kampung

hahaha boley tak aku nak gelak guling-guling kat dalam entry nie? akhirnya! balik jugak aku kampung halaman..cewah jannah macam lah kau belaja kat overseas ekkk! hehehe UPSI sudaaa...kisahnya bermula bila tamat jerk kelas En.Hafis pada pukul 4.30petang yang sepatutnya tamat pada pukul 5petang menjadikan aku teruja untuk menukar tiket ke KL pukul 5.30petang..nyesal lak beli tiket bus awal-awal aritu kononya nak ke KL pukul 6.30petang...dah lah kelam-kabut aku dan Putri Nurul Nabiha mengemas dan menukar tiket bus pada Jumaat yang lepas. oke cukupla menggunakan ayat-ayat yang skema nak mati!
 
tepat pada pukul 6petang...bus bertolak dari pekan Tg.Malim ke Kuala Lumpur. eheh...ramai gak yang balik aritu..dan mereka-mereka yang balik adalah Fatin Maisarah , Noor Hayati , Fadzillah , Nur Suhada dan Putri Nurul Nabiha. sempat lah jugak aku wat taik mata dalam bus tu..pacek driver bus tu pulak bawak bus macam nk terbang dah aku dekat belakang dgn putri! Thanks ahhh pacek kan! dan sesampai nye KL ktrog semua benti dekat Stesen Masjid Jamek. beli tiket dan mula berpecah...putri ke Ampang , aku dan Yati ke Bukit Jalil...akhirnya aku ajak jerk Yati balik dengan aku..maksudnya abang aku amik ktorg kat Bukit Jalil nanti dia tumpang la sampai Muar. trimas kepada abang aku dan kakak ipar aku sebab sanggup susah payah amik ktorg dan sudi tumpangkan Yati gak..aku tak berani nak lepaskan dia sorang2 balik Muar tu so alang-alang ktorg pun nk balik Muar apalah salahnya menumpangkan orang sekali tak gitu gamaknya? dan trimas jugak atas MCD yang abang aku belanje aku dan Yati. dalam kereta makan-makan dan perut pun rasa nak pecah dah! hahaha tu la makan banyak sangat!

dan sampai jerk di Muar,Johor iaitu kampung halaman tercinta! abang aku tunjukkan Handset baru yang dia belikan untuk aku! perghhhh gila teruja doe aku! rasa macam nak nanges pun ada sebab dah lama aku idamkan Handset tu dan akhirnya!puas beb! puas gileeee! tolonglah gembira untuk aku! ok ok cukup lah jannah! kang ade pulak orang muntah KUNING sebab menyampah dengan kata-kata bangga kau nieh! macam laaa canggih sangat Handset kau tu pun...hehe ok ok tak de la canggih maneee pun..tapi yang penting FLIP dan first time aku memiliki HP sendiri! yehaaaaaaaaa!

solat sebentar di Masjid Bukit jalil

suka suki bersama HP baru aku! yeah yeah yeah!

3 comments:

Munira Muhiyddin said...

wah wah hp butterfly idaman menjadi realiti .
ok besok kita g photoshoot meraikan hp baru :DD

f i f i e ! said...

ee !
jles gla !
NANAk gak ! :((

Ct NuRJaNNaH said...

moon syg
alhamdulillah tercapai gak hajat aku!
boley sajee..mmg aku beli hp nie
untuk tangkap gambar kau jek moon!

fifie syg
alala jgn jeles2
nnti mintak hantaran Blackberry
kat Shahiran yee