Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Monday, July 19, 2010

thanks Fifie . Moon . Putri & Nik!

alhamdulillah...segala apa yang aku rasa pas masuk semester nie sudah terluah dek gara-gara balasan msg dari teman rapat Idham Ikmal. habis sudah air mata ini jatuh disebabkan seorang lelaki yang amat aku sayangi. kadang-kadang pelik jugak dengan sikap aku nie cepat sangat jatuh cinta pada orang. adeiii MASALAH lah kau nie JANNAH! maybe korang ada baca entry aku semalam sebab aku ditinggalkan. aku tak terasa sangat pun dengan mereka-mereka ini. sebab aku memang jenis tak kisah & happy untuk semua orang.

tapi tak tahulah kenapa sem nie aku macam orang giler. macam dah tak de lelaki lain dalam dunia nie. dan asik nak fikirkan lelaki yang tak pernah pun teringat dekat aku nie. adakah aku nie memang jahat sangat? adakah memang aku nie talam dua muka? adakah aku ini bermuka tembok & tidak malu sebab masih terhegeh-hegeh pada orang yang tak nak dekat aku? thanks pada Moon, Putri & Nik sebab sudi dengar cite aku. akhirnya aku berjaya gak luahkan masalah aku yang aku pendam lama dalam hati. walaupun disertai sedu sedan yang agak melampau tapi aku rasa PUAS yang amat!

putri...sumpah saya tak terasa pun yang awak nak rampas moon dari saya. sebab saya sayang sangat pada putri. saya gembira tengok awak gembira. moon...aku tak pernah rasa disisihkan pun..maybe sebab masalah besar aku tu lah menyebabkan aku sensitif sikit dengan kau. sowi sangat2 k? aku sayang kau dari dulu lagi tahu??? nik...walaupun air mata kau tak mengalir tadi tapi aku rasa di hargai sebab kau sudi dengar luahan rasa yang aku pendam selama nie. to fifie..jana sayang fie sangat2..hope persahabatan kita semua kekal abadi. aku doakan korang semua berjaya dalam hidup & kerjaya masing-masing bila dah habis blaja nanti.

to Idham Ikmal...siyes cakap saya amat amat sayang pada awak. walaupun kita baru kenal 3hari 3malam tapi itu dah cukup bermakna buat saya. apa-apa pun thanks kepada kawan awak yang telah menyedarkan saya betapa bodohnya saya selama ini buat awak terluka. saya hanya mampu doakan kebahagiaan awak dari jauh. hanya Allah saja yang tahu betapa dalamnya perasaan saya terhadap awak. kalau lah diberi peluang, saya akan buat sesuatu untuk mengenangkan setiap detik perkenalan kita. saat itu saya akan pastikan jalan ceritanya sentiasa bahagia walaupun hanya kita yang tahu jalan cerita itu amat payah untuk kita lalui. saat ini saya akan cuba buang jauh-jauh perasaan saya terhadap awak. saya akan tumpukan perhatian dalam bidang yang saya minati ini. jika kita bertemu suatu hari nanti...saya harap awak dah maafkan saya.saya harap masa tu kita sudah matang dalam mengatasi masalah ini.

susahkan nak lupakan orang yang kita sayang? kenapa ek?sebab kau tu dah gatal sangat! hahaha sengal la jannah nie..wat ayat jiwang lak tengah-tengah malam nie. Ya Allah...tolongla bagi aku kekuatan untuk teruskan cita-cita yang aku idamkan selama ini. Bagilah aku semangat untuk hadapi cabaran & dugaan pada masa akan datang. Sesungguhnya hanya cinta-MU sahaja yang aku dambakan pada saat ini. kau perlu kuat JANNAH! Study first & made ur family proud of u JANNAH! kau masih ada family di belakang kau! yakinlah pada diri sendiri..kumbang bukan seekor! kan kan? cheer up!

8 comments:

f i f i e ! said...

saya sayang awak jugakk laa!
alaa,tp rugi xda td sewaktu ampa luah isi aty !!

Ct NuRJaNNaH said...

kalau fie ada tadi sure fie nangeh jugakkk tadi..nape balik cepat sgt? kan da terlepas babak2 pilu tadi...

f i f i e ! said...

tuh laa..
klo x blh luahkan perasaan sama yg trpendam lama nieh.
HAHA

Ct NuRJaNNaH said...

hehehe taw xpe!
xpe2 nnti kite cite lain hah?

Munira Muhiyddin said...

dah nanes2 pastu ketawa .
dah macam ape dah kite ek ?? HAHA :DD

papepown ,
jgn nak gedik2 nak fikir bukan2
kami syg ko lah ! :)

Ct NuRJaNNaH said...

hehe aku tau korang syg aku!
sayang korang ketat2 gaks!

PutriPelangi said...

gahahha . :DD
Jannah , thanks ekh .
saya sayang awak juga .
sumpah tak tipu .
ngeee .

btw ,
kita kalau sesama
memang tak lama sedihnye tuh .
after tuh mesti gelak balikk .
:DD

Ct NuRJaNNaH said...

putri syg..taw xpe!
hehehe oleh sebab itu
perlulah bersama sentiasa
tettttttt