Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Tuesday, July 13, 2010

semester ketiga :) / :(

alhamdulillah..segalanya sudah selesai bila dah masuk semester baru nie.walaupun kad MATRIX yang disayangi aku tertinggal dekat rumah iaitu di MUAR! oh tidakkk...puas ok mak membebel dekat aku??? yelah mane tak nye duk seminggu dekat KL da macam rumah abg aku tu rumah TETAP aku kan? setelah agak lama berkampung dekat rumah abg aku..sudah masa pula kembali ke pangkal jalan..ke menara gading tercinta! eh cinta sangat la tu kan?

hari sabtu aku bersemangat balik UPSI..pagi-pagi bangun kemas itu dan ini..aku,mak.abah & kak yan selaku driver gerak la ke Kampung Baru untuk membeli kopi DXN dekat cawangan sana..dan selepas itu kami ber bekpes di Nasi Lemak Antarabangsa..walaweiii..sedap jugak nasi lemaknya..tapi tak ley kalahkan nasi lemak buatan MAK aku! ok seterusnya..kami gerak ke Tg.Malim untuk dafta masuk kolej kediaman aku..dan sesampai nya aku di KHAR..kaunter dafta telah ditutup..ok agak membakar kepala hotak aku la kan! naseb baik abah ajak lepak YIK MUN..memang duk melantak jela kat sana...dan sempat solat jap dekat Masjid-Besar Hulu Bernam. akhirnya berpisah jugak aku dengan merekaa...waaaaaa rasa macam nak nanges kuat-kuat ley tak??? ok JANNAH MENGADA!

dipendekkan cerita aku sebilik dengan Syera..budak kelas aku jugakkk..haha syukur alhamdulillah sangat-sangat kan? sebab dia pembersih dan pandai masak! hahaha puji ada makna ekk..dan kuliah pertama memang besh sebab lect tak masuk! dan seronok jugak sebab Final World Cup aku dapat tengok dekat kolej. agak sakit tekak aku duk jerit-jerit tengok persaingan yang sengit itu! pastu bangun esoknya dekat pukul 12 ekk..senonoh sangat lah tu perangai aku ini..ehm tapi yang amat-amat penting skang aku nak KERETA! tolong la bagi aku kereta! agak-agak ada ANAK ORANG KAYA...TAUKEY JUAL KETE pun ok jugakk tuu..sponsor lah satu kete bagi aku! hahahaha seronoknyaaaa!

hayati sangat la tu mee kari kan?
keratan-keratan akhbar yang menceritakan tentang YIK MUN, Tanjung Malim~

No comments: