Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Saturday, July 17, 2010

Congratez to Nabila Adnan

alhamdulillah..aku masih berkesempatan untuk menaip blogspot ini lagi. walaupun sedar ketiadaan cerita tapi otak aku macam ligat jerk nak menaip. kisah tentang seorang sahabat aku yang sebaya dengan aku tetapi sudah grade Diploma. percaya tak? haha act dia budak lompat tima pekse PTS.. kau orang masih ingat tak exam dulu-dulu yang ambil masa darjah TIGA. sekiranya berjaya menjawab exam tersebut maka tidak perlu lah menjalani kelas darjah EMPAT tetapi terus lompat ke darjah LIMA..fuyooo..seronok kan? 

Nurul Nabila Binti Adnan ini merupakan sahabat aku di Sekolah Agama Sungai Abong.dia sangat meminati subjek MATEMATIK. sebab itulah otak nya sangat bergeliga & pandai pula. aku kenal dia dari darjah SATU lagi...sekolah dia sebelah sekolah kami..sekolah aku SK SAB (2) dan sekolah dia SK SAB (1)...makna kata kami ini hanya akan berjumpa di belah petang saja lah iaitu di sekolah agama. besh sangat bersahabat dengan dia..walaupun makin lama kami tidaklah begitu rapat tapi kami still berkawan macam biasa. 

dan tadi semasa aku membuka FACEBOOK, dia sudah add aku menjadi kawannya. baru kini ktorang berjumpa semula selepas bertahun tinggalkan dunia sekolah agama. yang makin bertambah bangga aku dengannya..dia sudah Grade dalam Diploma dan sedang meneruskan pengajian dalam bidang Sarjana Muda pula di UITM,SHAH ALAM..lagi dua tiga tahun habis lah pengajian nya itu. jurusan yang dia ambil? aku belom ketahui lagi..rasanya jurusan BISNES or AKAUN kalau tak silap aku. dan raya tahun ini kami akan berjumpa semula..insyaallah aku akan menjemput dia hadir ke rumah nanti. maka tamatlah suda entry tentang si dia. moga-moga gadis bernama Nabila Adnan ini akan berjaya di dalam hidupnya. AMIN. 


syukur alhamdulillah...dia sudah berjaya melepasi tahap DIPLOMA nya.. aku bagaimanakah keadaan nya? pape pun tak sabar nak sambut majlis Graduation untuk budak-budak DIPLOMA PENDIDIKAN AWAL KANAK-KANAK di UNIVERSITI PENDIDIKAN SULTAN IDRIS ini. semoga kami semua berjaya menggapai segulung diploma serta ijazah nanti. doakan aku dan rakan-rakan seperjuangan ku ye. malah, kami juga merupakan first bacth di UPSI ini yang mengambil DIPLOMA. macam mana pula perasaannya nanti semasa hari konvokesyen ya? wahhhhh...seram bulu roma aku!

No comments: