Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Wednesday, July 14, 2010

Berselendang ke kelas

ehmm entry kali ini agak membanggakan sebab aku dapat pujian daripada kawan-kawan sekalian..hahaha trimas bebanyak kepada Putri, Moon, Shira, Eyca, dan seangkatan dengannya sebab puji aku comel hari ini..haha..sebenarnya Syera yang pakaikan selendang itu..sebab aku memang tak berapa pandai menyebelitkan *da macam sembelit pun ada ek? hehe..selendang di atas kepala.kelas di B-E Learning memang terbaikkk! sesuai untuk menangkap gambar & menjadi katil untuk tidur! opsss mana boleh kan? nanti kena tempeleng dengan orang2 sekeliling..jadinya sebelum ke kelas pagi tadi aku bilas semula baju2 yang kena hujan semalam di ampaian..yang tidak boleh blah tu OTW nak ke kelas..boleh pulak hujan main rintik-rintik dengan aku kan? menyebabkan aku terjerit sebab baju yang aku da bilas tu bakal kena hujan semula! adoyaiiii membebel2 la aku sepanjang nak ke bangunan kelas itu..dan tidak ku sedari ada abang rupanya di belakang aku..boleh pulak dia curik dengar cakap aku lalu mentertawakan diriku..cehhh ada kang kopak telinga mamat tu aku kerjakan..jadinya aku segara menelefon Syera mintak angkatkan baju2 itu..fuhh selamat ye...semasa kelas tadi..sempat pulak aku, Putri, Shira & Moon bergambar sakan...siap mintak tolong Yati tangkap pic lagikkk :)





maaf ye HANDSET aku bukan iPHONE! hohoho so gambarnya agak CANTIK la kan...:))
tapi tolong jangan menafikan kecantikan kami berempat! hahaha ketawa jahat!

6 comments:

eida asnida said...

lain kali nak bebel tgk kiri kanan depan belakang!

skpa.pra09 said...

TELEFON CAP TING TONG BEGITULA....

dekla ziela said...

xpe,....phone x bape nk ok pun tetap chumelllll,.terbaek wokkk!!!

Ct NuRJaNNaH said...

ida: haha taw xpee agak bengang ekkk!

kak ude: hehehe HP akk gak dulu kan? jangan tak mengaku yeee!

zila: hahaha itu yang aku nak dengo tuh!

ScoTTisHioR said...

ngaji molex2..

Ct NuRJaNNaH said...

scot: insyaallah..thanks ya!