Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Monday, July 19, 2010

berkawan biar seribu bercinta biarlah satu

entry aku kali ini sebenarnya tak de pun kena mengena dengan tajuk aku. al-maklum la aku kan masih single n available. ok apa kata kita kasi hightlite sikit ayat single & available ini. supaya orang tahu yang aku masih lagi belum berpunya. tetttttt..cukup! tidak perlu mempromot diri Cik Jannah...sesungguhnya tiada siapa yang tertawan dengan kamu. haha ok cukup lah aku bermonolog seorang diri. kisahnya tentang sepanjang hari Jumaat, Sabtu & Ahad ini agak membosankan sebab program di KHAR macam tetttttttt! ok mari kita hightlite kan perkataan TETTTTTTT itu! yang bermaksud membakarkan darah dalam badan aku sebab setiap kali aku turun ke foyer blok 2 untuk mendengar ceramah ramah yang merepek meraban tu untuk mendapatkan sticker kolej dengan harapan dapat duduk di KHAR sampai habis belajar di UPSI. tapi tapi tapi hingga ke akhir hari AHAD aku hanya berjaya mengumpulkan SATU sticker sahaja! ini boleh mendatangkan kemarahan kan? ok FINE! aku sudah fed up dengan JMK & seangkatan dengannya. opsss mana boleh marah-marah nanti JMK Kesenian & Kebudayaan tidak mahu mengambil aku sebagai REXCO nya.  ahakss..tidak begitu Cik Sue..hehe ampunkan saya! harap-harap diterimalah menjadi ahli REXCO sem ini.

okla tidak perlu membodek sangat sebab orang akan bosan apabila membaca blog aku yang panjang lebar nya..takot di maki hamun sahaja nanti. sebenarnya aku mahu menceritakan tentang gambar-gambar yang diambil sepanjang program di KHAR berjalan. semua nya itu menunjukkan keprotesan kami terhadap JMK. lakkkk padahal memang suka berangan ekkk! ok orang luar mungkin tidak paham akan celoteh aku ini, tetapi budak-budak DPAKK sure mengerti akan maksud aku itu tadi. biasalah kan bila sudah bosan duduk terlalu lama sampai pinggang pun rasa macam nak terbelah dua menjadikan kami budak-budak DPAKK akan menangkap gambar untuk dijadikan sebagai kenangan masa silam. jadinya pelbagai aksi dan tingkah laku yang kami boleh buat sepanjang sesi program di KHAR berlangsung. sila saksikan gambar-gambar tersebut sebab aku dah mula malas nak menaip lagik.

jalan cerita di sebalik gambar-gambar yang ada di bawah :

nik berkata " jannah jannah cepatlah nak tangkap gambar dengan kau!"
bila nik kata camtu jerk tetibe satu perasaan bangga hadir dalam diri
ehhh..lelebih sangat pun xley gak kan? terasa macam diri ini artis pula!

aku berkata " stim sangat mata moon tu tak boley jugak kan?"
pape pun mereka memang cute & miut
kami berkata" seram sangat gambar nieh..akk yang lalu kat belakang tu nyibukk ja!"

konon lah cute kan? 
padahal? 
hahaha tolongla jawab bagi pihak aku!

saat-saat mendebarkannnn

cahaya kuasa dari HP baru Munira Muhiyddin
tetttttttttt!

kebulur time!

ella . jannah . syera

tolonglah FOKUS kepada diri aku sahaja!
sila cakap dengan jujurnya yang aku cute kan?
hahahaha perasan sangat tuh JANNAH!

hakikatnya aku memang GEMOK!
haha but manisnya still ada kan kawan-kawan?
tolong angguk dengan kadar yang laju!

pape pun THANKS sangat sangat ELLA sebab lantik aku jadik ketua kelas untuk SUBJEK FISIOLOGI!
aku memang suka jadik jadik ketua nie!
suka sangattttttt! rasa macam nak melompat atas badan kau!

No comments: