Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Friday, June 25, 2010

update belog :)

yeayyy..akhirya setelah lama tak bersiaran..aku kembali lagik..syokk wey! ntah nape aku rasa happy sangat skang nieh! mybe sebab aku da lepaskan segala apa yang aku rasa kowtt..hehe agak jahat jgk apa yang aku ckp tu tapii yela apabila sudah marah macam-macam la kan yang terluah..so paham2 sndrik..pape pun aku da dpt lupakan dia! yeayyy berkat aku doa tiap-tiap pas solat akhirnya ALLAH makbulkan doa aku. sekarang ini aku just mahu menjadi kekasih Allah..insyaallah. kadang-kadang rasa macam pelik jaa sebab write a blog but no one pun yang nak read blog aku..hehe tapi bagus jgkk kan..boley cerita macam-macam rahsia..

naa..sebenarnya tak de cerita pun nak updatekan..tadi bukak fb..aku baca komen shu..zawanah dapat UPSI..hehe congratez sangat dekat diaa..even aku tak dela rapat sangat dengan dia..tapi aku kenal la jgk dia..sebab ktorg sama sekolah agama dulu. walaupun dia jadik junior aku tapi dia suda degree..adeyy..aku jugak yang masih ber'DIPLOMA' kan..bila la mahu 2012 nie..a

ku tak sabar da nie nak jadik cikgu..tak tahu la kenapa berkobar-kobar sangat..maybe sebab terlalu asik melayan cerita korea & baca novel tentang student overseas..rasa macam tercabar pulak..aku rasa macam nak sambung dgree dekat korea jerk..PUSAN UNIVERSITY..oh oh..masih ingat lagi profesor itu..berkaca mata dan nama dia..aku lupa! hahaha PAKAR TULISAN JAWI ok..aku carik dia kat internet..rupanya dia suda masuk akhbar banyak kali..dia blaja kat UNIVERSITI MALAYA dulu..dan tiba-tiba rasa macam excited pulak nak sambung blaja dekat KOREA. adakah aku mempunyai peluang itu? seronok sangat baca novel keluaran Si HLOVATE..dia selalu cerita tentang university dekat overseas..eishh JANNAH kenapa lah kau suka sangat berangan?kenapa? huhu tak salah kan jika itu impian aku?

buat masa ini..aku tak nak dah fikir-fikir sal lelaki..wat semak kepala hotakk aku jerk..aku just fikir nak belajar & tolong mak abah...mak selalu cakap dekat aku..kerja dekat MUAR jerk..ada jugak orang tolong tengok-tengokkan mak dengan abah nie..huhu mak suka buat aku sedih tahu??? yelahh aku pun memang nak kerja dekat sekolah MUAR jerk..kos hidup pun save sikit..ehhh jauh sangat fikir tu JANNAH...kau ada lime tahun lagiii..haha..habiskan degree dulu..kan kan? pape pun tolong berdoa untuk ctnurjannah ini ye..sangat berharap untuk meneruskan pengajian ke tahap yang lebih tinggi..masuk sem 3 nie harap aku lebih menumpukan perhatian...tak mau da main-main lagik..

wayang & karaoke perlu difikirkan dua tiga kali..di samping itu aku mahu save duit jugakk..xnak da makan pagi petang siang malam..kak yan suruh aku ber'DIET' naik semester baru nie..dia risau aku gemokk kedempol..hahaha abah pun dah risau jerk anak bongsu dia nie makin gemss..hehehe..yelah takut tak de orang lelaki yang nak..eish jauh lagi tahu??abah abah..abah kata kalau nak carik pakwe tahun akhir da boley da carik..hahaha lawak seyy abah aku pulak yang fikirkan soal jodoh..cumil kan abah aku? ok la mahu off disini..moga ketemu lagi..:)

inilah Pusan University..besar kan?

No comments: