Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Wednesday, June 30, 2010

Takwim Baru Semester 2010/2011

adoyaiii..nampaknya malam nie memang aku giat aktif untuk penulisan blog..haha mana taknya sekali tiga entry aku post malam nie! online FB nie..pastu kak hana merangkap senior aku dekat UPSI..telah memberitahu tentang Takwim Baru untuk sem depan..dia bagi link sekali..dan bila aku bukak jerk link tu amat-amat lah terkejut plus seronok sebabnya untuk semester depan banyak cuti beb! hahaha tapii yang tak seronoknya pulak cuti semester sekejap sangat...ada tiga minggu jaaa! tapi tak pela sebab cuti semester 2011 sepuluh minggu! haha..jom kita raikan ramai-ramai! bestt kan kan? kalau tak percaya tengoklah sendiri TAKWIM dan kepada budak-budak UPSI yang suka sangat balik rumah tu..sesuai sangat lah jadual semester depan dengan kau orang..mesti kau orang syokk habis kan? macam aku jugak! haha TAHNIAH UPSI sebab memahami hati-hati kami ini..terutamanya untuk budak-budak DIPLOMA PAKK! yahuuuuuuuu!

5 comments:

Munira Muhiyddin said...

aku tgk Takwim uh ,
dye tulis
Ijazah Sarjana Muda Pendidikan
tapi sama jep la dgn Dip Ea ??
kalau sama
Alhamdulillah syukur
cuti utk raya amat pnjg ! :)

Ct NuRJaNNaH said...

moon syg..haha yolah sama jelaa..mcm biasela bdk2 diploma kn mmg slalu di anak tirikan..kau nie mcm tak taw jaa

PutriPelangi said...

haa . Putri pon nak bertanyakan tentang hal itu . tengok situ Ijazah Sarjana Muda ??. ngee . apabila sudah duterangkan oleh Jannah , baru laa saya faham .

&& saya tidak sabar untuk bercuty sem 4 nanti . 10 minggu okayhh .

HAHA . sem 3 tak start agy , dah berangan ekh ?? :DD

Ct NuRJaNNaH said...

putri- huhu taw xpe...xpe xlah berangan tuuu..kan kan yg penting sem 4 pling besh!

fAna Si keKaseh hAti aNuar said...

wah...10 minggu cuti..bapak ah lama..

pegi keje part time sana!!!

cari duit mcm kak yan ko:p