Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Friday, June 11, 2010

tagged from Keon

1. Adakah anda happy sekarang ?

aku happy ke tak ke 
ape kau orang dulik??
hahaha...btw, happy sangat



2. Kenapa anda happy ?
sebab sudah boley drive 
kereta!

3. Apa benda yang boleh membuatkan anda happy ?
family first
friends second
apa saja yang telah dikurniakan oleh ALLAH


4. Pernah menerima tag ?
pernah sebelum nie
dari kawan-kawan sekalian


5. Nyatakan warna yang anda suke .
hijau
pink
putih 
hitam 
coklat
merah
ungu


6.Berikan 9 orang yang anda akan tag
noni
liyana
eyca
kak mar
kak ude
kak ct
along
cik norly (boley x?) hehe...
tiqah

7.Tuliskan sesuatu tentang orang yang anda tag . nak tulis berjela pown takpe .
 mereka kesayangan saya...dulu kini dan selamanyaaa...:)


8. Adakah anda happy dengan apa yang anda ada sekarang ?
syukur ke hadrat Ilahi..dengan segala limpah kurnianya dapat lah kita sama-sama berhimpun..ehh merepekkk ye dctu!
okok..aku happy sangat dengan apa yang telah aku dapat kini...alhamdulillah...:) Thanka ALLAH..Kau kurniakan aku family yang amat mencintai diri ini..sahabat-sahabat yang caring & segala nikmat yang telah Kau beri..moga hidup ini lebih tenang dan tenterammm..AMIN!

No comments: