Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Tuesday, June 1, 2010

semakin menggilai keretaaaa!

yeaaa...sangat gembira sebab arini nie maksudnye petang tadi...abah aku invite bawak kete dia..NAZA CITRA okkk! sangat besar ekk kereta tu...aku siap pikir dua kalii nak bawak ke tak kereta tu dan akhirnyaa aku bawak jugakk. dan dan mintak maaf sesangat pada Munira Muhiyddin coz masa aku setuju bawak kereta abah tadi aku tengah online YM dengan MOON...dia beria suruh aku bukak WEBCAM..ahahah..upenye mahu mengpopularkan diri ku kat belognya..sowi la ye MOON...next time kitee WC sama-sama ok?

dan cerita tentang kereta & aku bermula di sini...time nak kuar rumah tadi abah tak bagi aku bawak dulu sebab takot langgar dinding umah..ahaha...dan aku duduk sebelah sahaja..sampai dekat lorong nak ke jalan Kim Kee..abah pown berhentikan kereta beliau..dan dan aku trus panjat kerusi pindah ke sit driver..ahah..PANJAT OKKK! sebab time tu aku tengah selekeh gileee..dengan tidak melafazkan Bismillah..aku bagi signal ke kanan dan memulakan perjalanan dengan membawa Naza Citra abah..huk huk..sejuk ye tangan dan kaki... menggigil beb! rasa macam nak tercabut jantung aku bawak kereta tu..abah kat sebelah gaya dah macam naek Formula One..sowi bah kalau orang terempit cikit tadi..hek hek..

abah suruh aku pusing-pusing dua round kat Muar By Pass tadi..dan komen abah terhadap aku amat menggembirakan..cuma abah kata aku belom pandai membelok lagi sebab nya tadi masa aku nak belok masuk umah...aku hampir melanggar tembok umah kat depan gate tu..ahahaha..aje gileee naseblah abah tolong aku cover stereng,,jika tidakkk sudah lama arwah tembok umah aku tu dan dan kereta abah jugakk! pape pown thanks bah coz mempercayai anak mu ini. sayang abah lebih ahhh!
 



ada sapa-sapa nak bagi aku bawak kereta dia tak? aku dah makin teruja nieh! lancer keee fairlady ke ok jugak tuh...hak hak berangan lebih aku nieh!

4 comments:

MuniraMuhiyddin said...

kau memang nak kene sekeh ngan aku kan . haha . beb , sem 3 aku beli kete Hyundai Getz then kau drivekan ye . aku xde lesen .
*celahhhh aku nak beli kete kan :DD

Ct NuRJaNNaH said...

moon: ahaha..sowi la beb
bapak aku tuh dah bising2 aku pown terpakse lah off..(anak mithali)
wah wah aku tunggu beb!

MuniraMuhiyddin said...

elak kau da berjanggut baru aku hon Hyundai Getz . TETAP nak hyundai Getz kan . haha

Ct NuRJaNNaH said...

kah kah kah...
betol betol betol...
aku nak myvi jek kowtt
cehh yg yg mahal gak tu