Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Sunday, June 6, 2010

sabtu & ahad...

aha aha..aha aha..cehh menyanyi lakk aku nie...ok la weekend jerk mestila orang semua suka keluar jalan-jalan kan? dan semstinyaa aku jugaa..di kala semua orang keluar pergi tengok wayang, aku pulakkk pergi kerja kahwin! kah kah kah..lawak ke? ok tak lawak pown...dah lama dah aku tak tengok wayang...naseb baik lah aku nie memang kaki novel..cerita LAGENDA BUDAK SETAN yang di adaptasikan menjadi sebuah filem yang sedang hangat di pawagam sekarang..aku bukak jerk blog kawan-kawan aku semua nya dok cerita tengok wayang cerita LBS nie..adeyyy..naseb la aku dah baca novel LBS nie DARJAH LIMA dulu...novel tu tebal kauuu..tebal gilakkk dah macam kamus pown ada..tapii ntah mane menghilang novel tu agaknye..tapii AHADIAT AKASHAH memang penulis novel TERBAIKK ahhh..novel-novel yang dia tulis semua best-best dan yang paling terbaikk cerita LBS nie la..okk berbalik kepada cerita untuk hari SABTU & AHAD...

SABTU
pagi-pagi sudah bangun (pagi ke?) hehe..kak yan kejut ajak pergi rumah mak Ogi amik mak yang melawat atuk kat umah mak Ogi..yeah yeahh sampai jerk umah mak Ogi aku makan jemput-jemput..sedappppp! rangup sangat! borak-borak & gelak-gelak tak sedar masa berlalu dengan pantas. ktorg pown balikk..nak siap-siap pergi kerja kahwin umah kawan aku..kakak dia tu kawan kak yan masa sekolah dulu.. kakak dia nie la yang nak kahwin..kak yan sure-sure lah pergi dengan kawan-kawan dia kan..yang aku nie pulakkk takkan nak naik motor panas-panas nie..so aku pown msg YANA , aku nak tumpang dia..naseb dia balik muar..dan dan dekat pukul 12 lebih YANA pown amik la aku..u know what??? dia bawak kereta HONDA CITY beb..gilaa bapakkk dia nie..aku naik kereta dia dengan rasa dup dap dup dap..hahaha..dalam kereta tu sudah ada NAD,AWiN, SYERIKA dan YANA sendiri..ktorg pown pergi la umah AKIDAH...sampai jerk umah AKIDAH kerja kahwin tu buat kat dalam dewan..wow besar jugakk dan pelamin yang bertemakan MERAH PUTIH sangat cantikkk..suka suka rasa macam nak kahwin pulakk..haha JANNAH GATAL suda..ok ok ktorg terus makan dan dudukk..tetibe jumpa MADAM dan suaminya..cikgu yang ajar BI kat sekolah aku...dan tetibee kat suatu sudut terdapat tempat untuk berkaraoke..wow wow..budak-budak nie suruh aku nyanyiii tapii xnak lah..kang aku pegang mike tak lepass kang..dan akhirnya SYERIKA dengan muka tak malunya nyanyi tiga buah laguu beb! lagu pertama dia berduet dengan abang yang duduk kat situ..lagu kedua SELANGIT BY MAS IDAYU & lagu ketiga GOYANG INUL BY INUL DARASISTA... adeyyy agak maluuu yeww aku yang duduk dekat dengan tempat karaoke tu..nasebla suara kau boleh tahan sedap SYERIKA oii...AWIN pulak mintak akuu tolong hantarkan dia ke SHELL sebelah taman rumah AKIDAH nie...fuhh merasa jugakkk lah aku bawak HONDA CITY..besh gilakk kereta tu..selesaaa kowtt nak bawak...yang lawaknya kawan-kawan aku nie memang menyokong jenama HONDA kowt..yelahh kereta NANA-HONDA JAZZ & kereta YANA-HONDA CITY..aku? HONDA ICON..haha sengalll gilee aku nie padahal HONDA ICON tu motor jekk kowttt..ade hatiii nak tukar jadik keretaa..tapii YANA kata dia mahu tukar kereta CALDINA...wah wah beruntung yee menjadi anak orang kaya..beli kereta macam beli baju kat pasar malam..tapii aku suka sikap YANA..dia jenis tak berkira dan baik sangat..tak sombong dan rendah diri.alhamdulillah..apa-apa pown...tak sabar nak naikk sem depan nie..sebab aku suruh NANA & YANA amik aku dekat TANJUNG MALIM..aku suruh dorang bawak aku pergi GENTING...hehe siot jerk ekkk..betol-betol amik kesempatan aku nie...

cantik pelamin nie...kamera NIKON yana memang terbaik ahh
sudut berkaraokee
nad yang sweet..suka lesung pipit diaa
syerika yang seksi? hehe..
yana yang cantikk..suka kaki dia yang panjang tu


AHAD
adeyyy..malam semalam lepas jerk balik kerja kahwin..YANA ajak ktorg lepak-lepak dekat wetex..ehmm kadang-kadang aku bersyukur duduk dekat MUAR nie...tempat dia kecik jerk..nak pergi mana-mana kalau isi minyak kereta pown rm10 belum tentu luak..haha..baguss betol kan? so jom ramai-ramai pindah ke MUAR! malam nya pulakk aku dengan kak yan pergi kenduri arwah mama SHU..datang sekejap dan balik cepat..agakk tak senonoh ye dctu..sebab datang-datang terus makan..basuh-basuh pinggan sikit dan balik. sebab penat sangat sehari suntuk berjalan-jalan..yang pasti hari ini 2 buah kerja kahwin aku pergi..ikut mak dengan abah..tapii aku tak makan pown nasi MINYAK..sebab mahu diet..hehehe doakan aku yeee dapat turunkan berat badan...dan dan aku semakin menyukai selendang..sudah dua hari aku keluar memakai selendang...saksikan gambar-gambardi bawah...
 pergi kenduri arwah mama SHU

pelamin umah kedua..yang pertama tak sempat amikk

Cik Yang Memakai Selendang...:)

lepas ini..jika aku ke JALAN TAR akan aku borong semua selendang-selendang yang ade..hehe..:))

No comments: