Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Saturday, June 19, 2010

patut jumpa doktor ke tidak?

oh tidakkk..walaupun aku dah berjanji tak nak update blog lagi..tapii tangan nie still mahu menaip tentang apa-apa saja yang berada dalam kepala hotak aku nie..adeyyy..kenapalah darah nie tak nak benti-benti? kenapalah ALLAH menguji aku dengan dugaan yang MAHA hebat nie? aku tak nak buat mak abah risau tentang diri aku nie..yeahh sebab salah aku jugakk tak jaga makan minum masa sekolah dulu..adoyaiii...cam ne nie? mak dah mula ajak cek darah dekat hospital..tapi aku takut laa..sumpah takot sangat-sangat..takut hidup ini sementara saja..tapi jika itu yang ditetapkan ALLAH..macam mana JANNAH? wajib sangat aku pergi cek hospital sebabnya dari FORM 4 penyakit aku nie menyerang..sampai sekarang masih tak pulih-pulih lagi..mengurut suda...pergi klinik suda...makan ubat CINA pun suda..tapiii kenapa ya masih tidak mahu berhenti? Wahai DARAH..tolongg la berhenti sekarangg! sebab aku masih belum berkahwin...siapalah lelaki yang malang yang akan bersama-sama mengharungi penyakit ku ini? adakah? siapakah? perlukah? sabarlah JANNAH, tunggu saja dalam beberapa hari ini...jika tidak berhenti jugakk..ikutkan saja usul ibumu itu..sesungguhnya setiap ibu pasti tahu apa yang terbaik buat anaknyaa..:( please help me..i need someone that can give me an advice..kak mar & kak ude patut ke jana ikut cakap mak? jana takuttt...:( doakan jana cepat sembuh eh..TQ.

No comments: