Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Monday, June 21, 2010

ohh tidakkk! subjek semester depann suda keluar!

adoyaiii...pagi-pagi online sudah membuat hati aku dup dap dup dap...semuanya sebab Si Khairul Syafiq anta chat dekat FB aku..katanya subjek sudah dirombak semula untuk semester depan & group juga telah dirombak..adeyyy terseksa ye dctu! bila aku bukak Portal UPSI..tak tahu nak cakap macam mana...perasaan gembira,sedih & takot bercampur antara satu sama lain. nak tahu tak sebab apa? sebab gembira aku masih lagi sekelas dengan teman terapat dekat UPSI iaitu Cik Munira Muhiyddin & Cik Putri Nurul Nabiha...perasaan sedih pula sebab masih tidak sekelas dengan Cik Asfiffah Zamri & Cik Nik Ira Iriyanie seperti sem-sem lepas juga..& cubalah teka kenapa perasaan TAKUT perlu ada ataupun lebih kepada WAJIB TAKUT? adalah sebabnya kami akan belajar dengan PUAN MAHANI RAZALI & EN.LOY CHEE LUEN!!! ohhh adakah korang dapat bayangkan bagaimana? FOR THE VERY VERY SURE lah kan akan STRESS sebab tak pernah belajar dengan mereka! waaaaaa...boleh tak aku nak menangis+meraung kuat-kuat? okkk..SABARLAH JANNAH! anggaplah semester depan adalah cabaran & dugaan yang perlu kau tempuhi..ye aku FAHAM & AMAT FAHAM kenapa mereka merombak semula subjek & lecturer kami! apa-apa pun semoga ALLAH mempermudahkan segala perjalanan hidup&kelas&exam aku  dan kawan-kawan sekalian untuk semester depan.AMIN!


KAU1013 - Persekitaran Pembelajaran Awal Kanak-kanak

KAV1033 - Seni Dan Kraf  Awal Kanak-kanak (En.Loy Cheen Luen)

KAS1043 - Perkembangan Kanak-kanak Dari Segi Fisiologi

KAU1033 - Pemerhatian Dan Penilaian Kanak-kanak

KAI1043 - Bermain Sebagai Pedagogi Pendidikan Awal Kanak-kanak ( Dr.Mahani Binti Razali)

KAQ1023 - Falsafah, Pendekatan Dan Kandungan Kurikulum PERMATA rasanya subjek nie mesti       Pn.Zainiah yang ajar. (adeyy lemah betol la bila masuk bab-bab falsafah nie!)


p/s : walaubagaimanapun, saya SITI NURJANNAH BINTI HJ.MOHAMED akan berusaha dengan bersungguh-sungguh belajar dan tidak mahu main-main lagi..ehhh yelah tuuu..hahaha whatever it is AJA AJA FIGHTING jannah!

No comments: