Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Wednesday, June 30, 2010

lagu untuk world cup

eheh..lagu Ricky the Martin ini aku letak dekat blog sempena World Cup 2010..aku rasa dengan demam-demam orang ramai yang gila bola nie...sesuai sangat la menerima lagu nie..memang khas untuk kau orang...malah aku tujukan khas lagu ini untuk sahabat aku yang gila sangat dengan bola iaitu Cik Putri & Cik Munira...dan juga lagu ini turut mengingatkan aku tentang malam orientasi sewaktu aku menjejakkan kaki ke menara gading..mana tak nya..ade ke malam-malam kena buat exercise percuma yang di ajar oleh para FACILITATOR..tapii amat menyeronokkan! malam tu semua lintang-pukang buat benda alah nie..tapi aku bersemangat okk! eheh..:) ok la mahu kemas beg & buku & sewaktu dengannya..sebab bermula pada hari Jumaat ini aku akan berkampung di rumah abang aku dekat KAJANG...ahah..seronokknyaaa! tak sabar nak tengok wayang free lagikkk! senyum sampai ke telingaaa..yeayyy!

No comments: