Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Thursday, June 10, 2010

jannah, zarin,mira & miza

manalah abah tak ngamukk..asik keluar jerk keje aku..hahaha..tapii keluar kali nie besh sangat! sebab aku tak payah susah-susah bawak motor..Cik Zarindah dengan baik hatinya amik aku kat rumah dengan menaiki Satria GTi kepunyaan abangnya..ceritanya bermulaa...mula-mula ktorg amik miza kat rumah dia..then ktorg gerak amik mira pulakk...aadeyyyy..oleh sebab rumah mira agak jauhh jadik ktorg tak dapat cam..dan dan akhirnya ktorg sesat sampai ke PARIT JAWA..hahaha padahal rumah mira kat PARIT UNAS je kowtt..si miza pulakk yakinn " aku tahu rumah mira...dekat dengan sekolah CINA" aku pulak kata " aku pown tahuu rumah miraaa..depan simpang dia ada SAMPAN" hahaha rupa-rupanyaa sekolah CINA kemana SAMPAN ke mana..SESAT jugakk..yang ZARIN da hanginn jerkkk..dan dan cari punya cari jumpa jugakk rumah mira..adeyyy mira lain kali kau dokk la LAGII JAUHH kat BP ke SEGAMAT ke..hehe..

after amik mira,ktorg pown gerak pegi sekolah..dorang pulakk nak amikk sijil SPM..dan aku? dah amik pown semalam..hehe after amik sijill ktorg gerak makan KFC...aduhhh lapar gilakk perut aku..naseb ayam besar PUNYAAA..hahaha pas makan-makan sambil makan hatiiii dengan sikap seseoranggg..ktorg pown jalan-jalan kat wetex..zarin beli buku...miza beli kasut..aku dengan mira? tengokkk jerk dorang shopping maklumlah masing-masing tak dak duettt..hahaha eleyyy mira tu banyak jerk duet diaa sebab elaun dia banyakkk tapiii sajee xnak shopping maklumlahhh WETEX NOT HER TASTE anymore..hahaha kan mira kan? kau pandang PAVILION je kan??hehehe..habisss sudahh sesi beli-belah ktorg pown balikkk..alhamdulillah selamat sampai rumah walaupun Cik Zarindah kita bawak kereta macam PELESIT.





laen kali jalan Melaka pulakk ye kawan-kawan...:)

No comments: