Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Sunday, June 13, 2010

Go Brazil GO!

go BRAZIL go..hehe..i likeeeeee! okok..skang nie sudah makin gempar dengan PIALA DUNIA 2010...seperti tahun-tahun sebelum nie sure la kan aku sokong BRAZIL..sukanyaaa!
boley tak aku nak tengok depan-depan mata?hahaha anganan ajeee!
oleh sebab, 3 hari nie aku bz so tak dapat tengok satu pown lagi perlawanan.
tapii selepas ini...akan ku duduk 24 jam kat depan TV..haha sokong sangat la tu BOLA ekk...
GOOD LUCK BRAZIL sayanggg...

No comments: