Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Thursday, June 10, 2010

asik berjalan & jalan

2 hari berturut-turut aku jalan-jalan...sampai mak dengan abah marah gilakk..haha marah-marah sayang la tuh kan kan...isnin aku ajak zara keluar..yeah yeah..si kembar siam ku itu semakin kurus...aku? bilaa ntah nak kecikkan perut yang semakin memboyott nie..lakk macam mengandungg pulakk eh..korang jangan salah paham lak! ehmm amik jerk zara ktorg terus pergi sekolahh...amik sijil SPM dan LCCI..waweee...beshnyee agak bangga gituu aku dapat sijil LCCI...Level 2 okk! haha..jangan jelesss aww..cehh macam lah kau dapat Anugerah DARI SULTAN jannah oiii..tu pown nk kecohhh..hehe ok ok yang lawaknyaa ktorg tak tahu pulak kat sekolah aku time tu BLACKOUT..jadiknye bilik pejabat sekolah gelap semacam la kan...pulak daa pakcik GUARD tu kata gelap laa pakcik tak nampak..esok-esok jela datang amik sijilll..lakkkkkk TIME KASEH lah pakcik oiii..padahal nampak jerk terang bilik tu..adeyyy SEMUA TU ALASAN jerk pakcik!

dan dan akhirnya thanks a lot pada Cikgu Kamariah coz tolong ktorg desak pakcik tu..haha kalau tak sumpah aku tak dapat sijil aku! dan lagii pakcik tu walaupun pakai spek tetapp tak nampak ok! hehe..aku asik gelak jerk menengokkan perangai pakcik tu..dah la kedekut gilee nak pinjam pen kat pejabat pown kene bayar 20SEN..hahaha lawak gilee pakcik tu..ok habis tentang pakcik tu..aku ngn zara lepak-lepak umah zarin..borak punya borak tak sedar masa berlalu dengan cepat..ktorg pown gerak pergi wetex. janji dengan intan nak jumpa kat sane..yeahh intan yang suda semakin LADIES semakin ayuuu..hahahaa..biasalah kalau dah ramai-ramai tu macam-macam cerita keluar..ngumpat orang sana ngumpat orang cini..hehe..dan dan abah pulak CALL suruh balik basuh kereta dia..adeyyy potong stim r abah nie..dan sebelum balik tu intan sempat pesan suruh tengok SHOWDOWN 2010 kat 8TV setiap malam rabu..pukul 9malam..sebab abang dia join da competition..so jangan lupa VOTE 4 WAKAKA KREW! dorang jugakk pernah terlibat dengan cerita ALAM's STORY..hehehe
kami

LCCI kuu
BLOG
teman terhebat
teman tersayang
alam's story
wakaka krew( plss vote 4 them k)

No comments: