Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Sunday, May 30, 2010

Wesak Day 28/05/2010

yeahhh WESAK DAY..dapat off hari Jumaat! show ever untuk hari Jumaat tuh. dan aku telah buat ajak kawan-kawan aku untuk berkumpul beramai-ramai tapiii dorg sume ramai tak dpt join. akhirnya aku kuar dengan Nana, Poja, Intan, Awin dan Syerika. pagi tu lepas solat subuh aku pown bangun rebus telur. mau buat SANDWICH TELUR..ehmmmm sedappp! aku dapat kuar dalam masa 4 jam jerk sebab petang mau pergi KL. Nana dengan susah payahnya sanggup datang amik aku kat umah dengan kereta HONDA JAZZ nya. perghhh kereta idaman kowttt...sampai jaaa dekat Tanjung Emas ktorg beli air kotak, Nana belanja otak-otak dengan tauhu bakar. aku bawak sandwich dan poja bawak mee goreng. wow berkelah di tepi sg muar sangatlah beshh!

oleh sebab lama sangat tak jumpa dorg. ramai yang semakin kurus dan cantik. tapi aku? hahaha gemok seperti selalu. kuang3. dorg siap dah rancang dah... kalau sakit carik Poja, Awin or Intan coz dorg bakal jadik NURSE. kalau mahu kawen buat baju kawen panggil Syerika sebab dia bakal jadik juru jahit pakaian pengantin. kalau mahu buat kek kawen or CATERING boley panggil Nana. manakala jika sudah kawen dan mempunyai anak-anak. boley lah anta ke sekolah aku. pastu aku pown cakap kat dorg , agak kau nak anak kau rosak anta lah ke sekolah aku. dorg sume gelakkkk! seronok sangat-sangat hari tu. dan paling seronok sebab aku dapat bawak kereta Honda Jazz milik Nana. thanks beb bagi aku drive kete kau! sayang kau lebih ahhh! jangan lupa ehh balik MUAR inform awal-awal. kau mahu ajak aku pergi Melaka kan kan? eheh...

kenangan kami :







 mau buat lagi next time macam ini. mungkin lepas ini aku akan pastikan semua datang!

No comments: