Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Saturday, May 15, 2010

tak sabar mahu dapat gajiiii!

alhamdulillah. pejam celik pejam celik sudah 2 minggu aku berkhidmat di Tadika Gemilang Indah. dan congrates pada BOON salah seorang guru kat tadika tuh yang dapat sambung belajar ke UNITAR,KAMPAR ,perak. dia seorang yang sangat baik dan banyak bantu aku sepanjang aku kerja kat tadika tu. banyak suda aku susahkan dia.die lepasan STPM dan sambung degree kowt kat UNITAR nanti. kos? jangan tanya aku coz aku tak tanyalah pulakkk,,hehe..tanpa dia aku tak tahu lah cmner nanti kerja-kerja aku kat tadika tuh. mesti kena marah lagi dengan MISS TEH. hoho...sengal JANNAH!

entry kali nie sebenarnya aku mahu cerita tentang gaji! pabila gaji sudah dapat nanti macam-macam aku rancang nak beli. fuhhh..hope-hope aku dapat save cikit duet gaji untuk semester depan amin! dannn tadi lepas makan CC kat restoran MC. kak ct ajak singgah kedai baju. dia nak tengok seluar slack dan kemeja. aku pown apa lagi amikklah kesempatan kan kan. tengok-tengok jaaaa harap muatlah saiz nya! dan akuuuu! try semua baju yang aku suka dan dan MUAT okkkk! bangga x? haha tapi tapi aku tade duet la pulak nak beli kan. aku just cakap pada akak yang layan pelanggan tu simpankan baju tu utk aku. akk tu ketawe jaaa. sedang tengok-tengok baju tibe-tibe aku terpandang sehelai kemeja kotak-kotak yang macam ADA selalu pakai. alamakkk berkenan la pulak dengan baju tu kan...dan tangan aku pown gatal lee mencuba baju tuh. yessss! aku dah tahu dah nak beli baju apa pasni!!! hehehe...dan tangan pown gatal menekan punat kamera fon.

 chantek takkk?
huhuhu
thanksssssss!

No comments: