Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Saturday, May 8, 2010

tagged from Bulan dan Pelangi

1) Adakah anda rasa anda hot. 
hot?meaning is panas rite?
ehm mybe kowtt coz sy cepat berpeluh
bacin kowtt..:)

2) Upload wallpaper PC/laptop yang anda guna sekarang! 



3) Cerita pasal gambar. 
aku yang cumil bersama asyraf yang sweet..pehal???
jelez r tu..hoho

4) Bila kali terakhir anda makan pizza? 
perghh memang tade kene mngene siottt soklan nie..
ehm tapi aku jawab jaaa..baru ja makan pada ari besday aku
jangan jelez eh

5) Lagu terakhir anda dengar. 
opssss...secret lol..baru pas karok tadi..ahakss
tadi last song aku dengar dan nyanyi adalah lagu
sejak bertemu dengan mu by Sanisah Huri
lagu lama kowtt..dangdut aku tak layan pown tadi

6) Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini? 
chatting kat kampungchat.com
mau cari kekasih haty..jumpa di sanaaaa!

7) Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?
uiiiiiiii...banyak kauuuuuu nama aku dulu!
masa sekolah-jaja . ned . joned
masa universiti- ana . cikgu..haha perasan kau!


8) Tag lagi 8 orang.
- noni
- eyca
- zilasweet
- fifie
- liyana
- along
- wan raihana
- macipah


9) Siapakah orang no. 1 kepada anda?
teman terhebat saya! sejak dari darjah 1 sehingga tingkatan 5 kami berkawan dan sampai sekarang kami masih berkawan. thanks beb coz kau bertahan kawan dengan aku! haha aku tak sabar tunggu kau balik muo tahu???

10) Katakan sesuatu mengenai orang no. 5. 
rakan yang sangat baik dan pandai jugaaa. sayang dia sangat coz kami mula rapat masa darjah 6 tapi tapi even ktorg still satu sekolah menengah ktorg mula renggang coz dia kelas pandai dan saya kelas corot..haha..pape pown miss u liyana tolor...hahaha

11) No. 3 ada hubungan dengan siapa? 
dia sangat sayang sama itu budak bernama
mohd firdaus bin abdul razak <3
her love 4ever n ever!


12) Bagaimana pula dengan no. 4? 
haha dia ini roomate saya masa mula-mula masuk UPSI
dan dia sangat manja sama saya dan saya sayang dia sangat
dandan dia banyak tahu rahsia tidur saya..haha opsssssss
promise fie simpan rahsia jana elok2 yee! muax!

13) Pesanan buat orang no. 6? 
 along...hope sudi balas tagged aku kat kau nie ye
penat-penat aku taip nie...kecian la kitt..hahaha

14) Kata-kata cinta untuk orang no. 2.  
eyca cayang...semoga impianmu ke KOREA untuk bertemu
GJP mu tercapai ye syg...sayang kau ketat-ketat ahhh

15) Adakah no. 7 dan no. 8 mempunyai persamaan?
adaaaaaaaaaa!
mereka berdua telah mempunyai kekasih haty mereka dan saya?
masih lagi single dan available okkkk!

16) Berikan 5 yang anda tahu tentang orang yang men-tag anda. 
- kepoh
- suka gelak kuat-kuat (sama dengan aku)
- chantek lagi manis (lebih aku kit)
- suka nama glamer (konon r MOON&&PELANGI)
- sudi berkawan dengan aku yang agak kasar dan memekak..TQ yangYang sekalian...aku sayang kau orang sangat! lantak korg la nk caye ke xnak..hehe

17) Persamaan antara kambing dan lembu . 
nie lagi satu haram jadah soklan merepek!
sape yang wat soklan nie?
memang nak kena rebus dengan kambing dan lembu!
sadisss x?

18) Perasaan anda buat tag ini. 
terpaksa jaa..takott pulak sahabat saya yang dua org itu kecik hatyyy!
hahahahaha :))

19) Adakah anda tahu si Rizman itu sengal? 
aku macam pernah dengar nama Rizman nie...
jap jap...japppppppppppppppp!
dalam novel hape ntah...lupaa


20) Gay or Les? 
homoseksual + bapok + pondan = kau!
bukan aku..hehe..main-main ya JANNAH
memangg nak kena saman!

thanks to MM dan PP coz tagged aku kat belog korg
jangan maraaa ahhh
nanti pat tuaaa!
kuang3
miss n love korg selalu



No comments: