Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Saturday, May 22, 2010

tag by PutriPelangi :)

3 nama samaran kamu
~  jaja
~  joned
~  ana



5 tarikh penting dalam hidup anda
~  12/02/1956
~  03/12/1949
~  04/05/1991
~  07/04/2008
~  11/08/2009 
 


5 perkara yg anda buat semalam
~  bangun pagi-pagi pukul 7 pagi (pagi ke tu kalu subuh nk abis da) 
~   kene jaga kelas K!
~  ajar Nombor-nombor dalam Bahasa Melayu (agak bangga ye dctu)
~  ajar budak-budak kat Tadika Gemilang Indah tu lagu 'MONYET'
~  aku telah belajar menggunakan kamus PDA budak Tahun 4-5 (siap ngumpat lagik tahu?)

 


5 perkara yang buat anda gembira
karoke
~  tidow (macam 100 kali ta penah tdow!)
~  makan sampai kenyanggg
~  bawak motor ronda-ronda bandar dan sbgnyee
~  kalau dapat pergi ke pantaiii...dapat jodoh nelayan pown tak pee!



5 drama kegemaran anda

~  Pendekar Bujang Lapok
~  Seniman Bujang Lapok
~  Tiga Abdul
~  Ahmad Albab
~  Masam-masam manis
 *Sumpah sangat gilee dengan cerita P.Ramlee!

5 hobi kamu
Baca Novel
~  Tidow
~  Makan
~  Tengok Animax (Chan. 715)
~  Chatting 



5 tempat percutian idaman anda..?
Di bilik tidow yang aman lagi damai
~  Di pantai-pantai yang ade mamat encem (JANNAH GATAL!)
~   Di oversea,kompem sudah tidak mampu!
~  Bali,Indonesia
~  Yang pasti, aku mahu habiskan HAJI dulu baru ley jalan-jalan.



5 sebab kamu jawab soalan ni
~  sebab sayang Putri Pelangi sesangat!
~  sebab kamu pandai menjawab!
~  sebab saya taw kamu mahu saya berfikir sejenak!
~  sebab saya rase perlu jawab kowtt
~  sebab saya bosan so jawab jela kan kan


5 orang yang nak d tag :



~ Moon
~ Fifie
~ Ida
~ Liyana
~ Adeq Eqa

2 comments:

eida asnida said...

aku nak kena jawab ke soalan tu???

Ct NuRJaNNaH said...

ida: aah kau kene jawab...copy jerk soklan tuh..then jwab jeee tapii jgn tag kat aku balik taw