Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Monday, May 24, 2010

seronok shopping-shopping pada malam AHAD

hahaha mesti korang kata aku nie kaki shopping. padahal tade pownnn. tapiii sebab aku dengan kak yan sudah shopping barang-barang kita orang. jadik mak kami berasa jeless dan dia pown mahu shopping jugaaa.hahaha maka aku dan kak yan lah yang kena bawak mak pergi shopping malam semalam. shopping ke mana? hah itu yang kita tatau tuh. hehe dan mak pown telah memilih GIANT,MUAR sebagai tempat shopping nya. seronok betol muka mak dapat shopping. almaklumlah sudah 3,4 bulan abah tak bawak mak pergi shopping sebab tak de masaaa. nie pown aku dengan kak yan jerk yang teman mak. abah pergi masjid solat berjemaah dekat sana. 

aku,kak yan dan mak keluar rumah selepas solat Maghrib. dan dalam beberapa minit kami pown sampai Giant. yelahh tempat shopping ape jerk lagikk yang ada kat MUAR nie. nak harapkan TESCO & JUSCO jauh pulak nak ke Melaka kan. so Giant jela yang kami mampu.hehe..besh kowtt jalan malam-malam nie. tangan aku dengan kak yan macam robott jaaa amik itu amik ini. padahal aku dah kata malam tu 'MALAM MAK'. malam mak shopping barang-barang dia tapiii celahhh mane nyeee! aku dengan kak yan jerk yangg muka tak maluuu mintak itu ini dengan mak. yangg mak pulakkk malas nak layan dia kata amikk jellaaa..hahaha sayang MAK lebih ahhh! dannn troli kamii penuhh dengan MAKANAN sahaja! diulangiii penuh dengan MAKANAN sahaja. orang lain tengok n jeling-jelingg jaaa...dalam haty mesti dorang cakap 'patutlah anak die GEMOKKK' hahaha makan BANYAK! HELOOO yang kau nak terasa lebih nie pehal JANNAH...yelahhh memang aku tak pedulikk pown. yeee aku sangat suka sama itu NUGGET TEMPURA MARINA. bauu dia wangggiii! eheh..AIS BOX rumah aku sudah penuh dengan makanan dan minuman yang dibeli tadi.

mak kata barang-barang shopping nie untuk tebus balik stok-stok 3,4 bulan yang dah lama tak beli. hahaha balik tu abah hanya mampu menggelengkan kepala diaaa jaaa menengokkan kerakusan anak-anak dan isteri dia bershopping. hehehe pape pown THANKS MAK & ABAH! orang sayang mak abah ketat metat! gambar tadee sebab dah terlalu syokk bershopping jadik tade masa nak tangkap gambar.hahaha baget macam kau tu anak TAN SRI yee JANNAH.

No comments: