Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Thursday, May 20, 2010

saya Cikgu Tadika!

yupp..itu yang kita nak dengar tuh! alhamdulillah...nak sampai sebulan dah aku kerja dekat Tadika Gemilang Indah. banyak sudah pengalaman yang aku dapat kumpul dan jadikan pengajaran. satu yang paling aku suka tentang tadika nie sebab pakaian yang bebas. sesuai la dengan aku yang suka berseluar nie. suka suki jaaa pergi kelas pakai tshirt dengan jeans! cehhh...mula-mula dulu bukan main ayu lagi dengan baju kurung tapii skanggg kalau tak pakai jeans mesti pakai slack itam yang dah nak koyak tu. ahahaha...syokkk kowtt..boley tak nanti nak posting kerja kat prasekolah aku nak pakai macam sekarang?haha elakkk orang Kementerian terus rejek aku jadik cikgu ekkk sebab langgar Akta Pakaian yang melambangkan ciri-ciri seorang guru. its ok time nie lah kau nak bersuka ria dengan baju-baju yang kau ada JANNAH oiii...nanti kalau dah jadik cikgu tetap nanti 24jam jela dengan baju kurung or baju kebaya..hehe hah?????? KEBAYA! owhhh kau jangan buat main JANNAH. kau nak pakai KEBAYA? kanggg pengsan anak-anak murid kau tengok cikgu dorg dah macam sarung nangka..hehehe ok fineeeeeeee! sampai cni jela untuk cite tadika minggu ini sebab esok aku kene ikot kak yan pergi Shah Alam. die kene ajar tusyen ari sabtu. hope esok dapat balik kerja awal cikit pukul 5. doakan aku yeee guru besar lembut haty lepaskan aku balik awal. 

muka-muka ceria sebelum pergi tadika
kadang-kadang bagus jugakkk aku kerja nie. at least lepaslah dosa-dosa dari aku melepak kat mane-mane naek motor dengan kawan-kawan or keluar dengan bf ke walaupun bf tade. alhamdulillah jauh dari dari maksiat dan perbuatan-perbuatan mungkar. hidup aku sepanjang bulan 5 nie setiap masa dengan tadika jaaa. yeaaaaaaaaaa! tak sabar mahu pergi ONE UTAMA dengan kak yan...wish me lucky!

2 comments:

eida asnida said...

hahahaa...cuba ko wat proposal cgu tadika g skola pakai jeans n shirt?? obj: untuk menarik perhatian student....hahahaha

Ct NuRJaNNaH said...

ida: ahaksss tu r pasal aku pikir nak wat cmtu gakkss..tapii takot la nnti dorg anta aku kat tanjung rambutan!ngee :)