Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Wednesday, May 12, 2010

Saje nk membirahhh

aha..tolong jangan pikir lain tajuk aku tuh..:) sebenarnya aku just mahu cerita tentang rumah ku syurga ku!
aku da tinggal dalam rumah tu since taun 1998..yekew? haha ntahlah sebab nya aku sedang keliru coz mak kata ktorg pindah rumah nie masa aku 7 bulan...tapi abah pulak kata ktorg pindah taun 1998...aku darjah satu kowtt. ntah lah yang pasti rumah tu memang banyak kenangan dan peristiwa pentingg..ce wahhh! pe ntah aku mengarut. ok, kita teruskan dengan lafaz bismillah...

 banyak sebenarnya gambar-gambar masa aku kecik yang tempatnya dalam rumah aku. dari tadelah cantik sangat sampai rumah aku tu penuh suda dengan bunga-bunga cinta kat halaman rumah tu. semuanya kerja abah leee sapa lagi kan? sampai aku nie da macam apa tiap-tiap petang dok kena siram pokok bunga dia...haha aje gileeee leee...tapiiiiiiiiii walaupun rumah aku tu agak menyeramkan dan menakutkan SUNGGUH aku sayang sangat dengan rumah nie. bilik aku palingggggggg besh! hehe bersepah gilakkk tapiiii tetap besh! wekkkkk kau jelez la tuuuuu!

nanti entry akan datang aku mahu cerita tentang gambar-gambar pulakkk. dari zaman tok nenek, masa abah bujang trang tang tang dan masa makkkk cun melecun badan macam ERRA FAZIRA uuuu! tapii anak-anak dia tak pulak ikott jejak langkah mak. haha ituuuu yang orang semua terkejut bila tengok anak-anak dara UNGKU FARIDAH. welll...suka aku lah badan aku cmnie. janji bukan aku angkut badan orang suda...kan kan? ok la PENAT nie baru balik kerja. saksikan rumah aku yang tak seberapa nie...just warnanya yang menarikkkkk! haha da macam rumah rumput pown adaaaaaaaaa...opsss tak baik kutuk rumah sendiri!


sinopsis gambar : masa nie sebenarnya aku dengan kak fara dan abg fendi mahu keluar beli makan. itu adalah kak yan dan farid yang suka mencapap dalam gambar. dan juga abah yang sedang menyiram pokok-pokok bunga kesayangannya. jemputlah datang ke rumah raya taun nie yeee. kompem aku kunci pagar! ahahaahaha~!

sinopsis gambar: ini adalah hutan di depan rumah aku. agak-agak apa yang korg pikir pas tengok hutan nie?hehe aku tawwwwwwwwww! takot x? sure kompem korg xnk dtg rumah aku.hehehe..naseb aku amik pic nie petang kalau malam? adakah terbayang kain putih? opsss mulut JANNAH cabul!

No comments: