Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Friday, May 21, 2010

result dan kerja?

topic entry aku kali nie memang tade kene mengene pown sebenanye. saje nak update blog. nampak sangat Jannah memang syok sendiri. first aku nak kata..result final sem 2 sudah keluar. dan dan result aku...alhamdulillah bertambah baik dan insyaallah aku nak kekalkan sem depan. pape pown congrate pada NIK IRA IRIYANIE yang telah berjaya mendekankan diri beliau! malah sudah hampir ke tahap 4 FLAT! perghh gilakk kau dikkk! kau kan adik kembo aku kan kan? cehhh time nie lah nak baik-baik mane lah tahu tempias kat aku pulak result kau tu jadik result aku sem depan! aminnnn!

yawwwwwww...tentang kerja pulaaakkk. aku amatlah lega coz da terus-terang kat guru besar Tadika Gemilang Indah tu yang aku nak keje sampai bulan 5 jaaa..so so bulan 6 ley lah aku bersuka-ria kan kan? sebab bulan 7 sudah naik semester baru dan aku perlu lebih serius lagikk! ahaksss celah JANNAH nak siyess! pastu bulan 6 nanti banyak hal yang aku nak kene buat. nk wat reunion dengan budak-budak sekolah rendah. pastu nak lepak-lepak dengan kawan-kawan sekolah menengah. aisshh..susah gak jadik org glemer nieh! hehehe perasan lagikk JANNAH! pape pown aku tak sabar nak tggu next week! minggu last aku kat tadika tu aku nak wat yang terbaek punye!

2 comments:

eida asnida said...

glamour kew ko....lalalalal

Ct NuRJaNNaH said...

ida: hahaha celahh glemer!