Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Thursday, May 20, 2010

pencil box aka mainan budak-budak

apa pandangan korang tentang pencil box ini?so sweet kan kan? ahaha kalau aku ada anak nanti 5,6 buah pencil box macam nie aku sanggup belikan untuk anak aku. sebab nyaaa sangat cantik design die kan kan? hehe nak tergelak pown ada tadi tyme aku tengok pencil box si Raymond dengan Celine nie. mak-mak dorg nie memang kreatif ekk nak bagi anak-anak dorg berimaginasi dan berfantasi. elok la tuh sorg yang lelaki pakai pencil box gambar kereta api. tapi bila aku suruh eja kereta api jadik KARATA API..ahahaha...lawak-lawak! yang perempuan pulakkk sesuai beno lah tuh dengan gambar kek dan kuih-muih. kalau bulan puasa nie...ley kenyang tengok pencil box je laaaaa!

No comments: