Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Saturday, May 8, 2010

Muhammad Fariddudin Affendi

topic kali ini adalah tentang anak sedara aku yang sudah membesar setaon lebih pown. panjang kan namanya itu? yang memberikan nama itu ialah abi nya sendiri iaitu abg ipar aku (abg fendi) dia namakan nama farid sempena nama mak( faridah) dan nama dia (fendi) hahaha sweet kan kan? nanti aku nak namakan anak aku sempena nama abah pulak ley x? cehhh belajar pown lom lepas lagik ada haty nak ada anak ke JANNAH! sebenarnya aku bukan mahu cerita tentang nama farid tapi tentang kegebukan,ketembaman serta kecumilan si farid ini. lama dah aku tak jumpa dia since raya taon lepas. kau kira lah berapa bulan dah???ehm muka dia macam mat salleh kau! haha maklumlah kak fara ngn abg fendi honeymoon kat overseas so nyangkit lah kowtt muka si farid tu dengan mat-mat salleh kat sana.  so i have no tyme to story panjang berjela then kau tengok jela gamba-gamba si farid nie eh




kredit to kak yan
thanks sys tgkapkan tis pic

No comments: