Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Saturday, May 15, 2010

Man Catering terbaekkk!

haha mesti kau orang pelik kan entry aku kali nie sal Man Catering aka Restoran Western yang dibuka oleh cawangan baru MC. aku tak tahu pown kewujudannye..SHU yang suggestkan coz dia kata Chicken Chop kat MC baru tu sangat sedap dan ber'DOUBLE'! perghhh aku yang memang suka gilak sama CC itu terus ajak makabah ngn kak yan g makan semalam.ahaha...baru ingatkan nak belanja makabah makan sane bila dapat gaji nanti tapiii dah tak tahan sangat ngn godaan CC itu. abah pown layankan jerk anak dia yang gemok nie.hahaha :)
 
mak kata sedap jugakkk makanan dekat MC tue. sebab die ada western dan jugakkk goreng-goreng sekali. abah pown kata sedap jugakkkk. dan yang kelakar nya. abah siap nak bawak kak ct makan lagi malam nie. ajeee gileee ahhh...dann yang pergi untuk kali kedua malam nie adalah aku, kak ct dan kak yan. mak abah kena jaga Si asyraf...dan kak ct kata sedap jugakkkk! yeahhh yeahhh kamu semua orang-orang MUAR WAJIB lah datang ke MAN CATERING! 


muka mak memang cumilll

No comments: