Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Saturday, May 15, 2010

Kenduri Akikah Imad Irsyad kat Melaka

hari ini aku terbangun lambat! padahal beria aku janji dengan kak yan nak pergi jogging kat tanjung. tapii sebenarnya bukan nak berjogging sangat. aku lebih pada nak ber J-ROBIK dan POCO-POCO. memang setiap hari sabtu dengan ahad ada bende alah nie. tapii tadi tiada la pulakkk coz orang-orang MPM ada meeting kat menara jam tu, agak kecewa ya dan akhirnya ktorg decide g jogging jaa kat track khar perjoggingan..hahaha

sampai jaaa kat tempat jogging. ktorg pown mulakan jogging dan tibe-tibe ada orang panggil nama aku. siapa lagi kalau bukan anak Cikgu Wahidah iaitu Si manis ayu Cik Yasmin Binti Roslan itu. kak yan memang kenal cikgu Wahidah tu, dia pown tegurlah cikgu dan bersalaman dengan cikgu. aku borak-borak jap dengan Yasmin. yang lawaknyaaaa pas da gelak-gelak dengan Yasmin aku nak pergi kat kak yan pulak. tetibe tengah aku berjalan kaki aku terpijak something dannnn akhirnyaaa aku terjelepokkkk kat atas rumput. ahaha...melekik-lekik aku gelakkan diri sendiri yang kak yan terus tolong aku bangun. perghhhh malu siottt! aku gelak pown coz nak menahan malu ok??? naseblah tak ramai oranggg just ada APEK jerk betol-betol kat depan mata aku. hehe..muka dia tade perasaan tengok aku jatuh! ngeeee :)

dan selepas jogging. ktorg balik rumah dan bersiap-siap untuk pergi kenduri rumah akak ipar aku. kami borak-borak, cakap-cakap dan borak-borakk..yeahh dan tibe-tibe aku terpandang pada sebuah kipas yang dapat mencuit haty aku..cumilll gileee kipas tu. macam robot pown ada. then, sesi makan-makan pown bermula...habisss licinnn semua aku makan! Nasi Beriani, Ayam Masak Merah, Kambing Masak ape ntah  diikuti dengan lengkung, kek coklat dan tapai. perghhhhh telan liur x???hehehe...sumpah sedappppppppp!

habis makan-makan. abah bawak ktorg pergi Nagoya. beli baju raya..haha semangat bukan? ala sebenarnya aku mahu bawak baju raya untuk dipakai ke kuliah sem depan. alahaiii...janganlah tanya kenapa sebab aku sudah makin memBESAR dan baju kurung jugakkk semakin berKURANGAN untuk masuk ke badan aku yang BESAR ini. aku beli 3 pasang kain ela.kak yan n kak ct masing-masing satu pasang. dan nanti baju kami akan bertambah lagi satu pasang coz abg airi suggest ktorg semua beli kain sama-sama untuk sambut raya taun ini. Insyallah. dan on the way pergi ke Nagoya. tangan aku yang gatal-gatal nie pegang kamera berangan jap tangkap gambar diri sendiri. dan dua orang kakak aku itu pown menyibukkk jugakkk!

Mak Cik - Mak Cik Yang Kuat Berangan:

inilah kipas yang aku cerita tuh
bangga aku dengan pembuat kipas ini
"Masuk tangan pown boleyyy"

kredit tu me!

kredit to kak yan amikkan pic nie

inilah baby Imad. semakin membesar dia. dan matanya sangat menggoda. 
hahaha da besar jangan jadik playboy ye syg

dalam keretaa

kakak-kakak yang menyibukkk!

No comments: