Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Thursday, May 13, 2010

kau ada???

helloooooo semuaaa! opss baget macam blog aku ramai yang menanti ekkk...yeahh entry kali nie agak merepek cikit. tapiii sumpah cakappp aku memang gileee ANIME!!! tolonglaaaa aku mahu hantaran buku komikkkk!
hahaha caraaa ahhh...sapa nak masuk minang aku??? sila angkat ketiak andaaaa...ahaha JANNAH mula merepek lagiii.ok FULL STOP!aku nak cerita tentang TV! haha sungguh aku bukan kaki TV seperti Cik MOON dan Cik PELANGI..tapii TV yang satu ini amat lah aku minati sejak dulu lagiii...sejak rumah aku ade ASTRO...kau ada???cuba tekaaa apakah channel yang aku gemari itu? teka tekaaa? sape dapat teka aku bagi gula pasir ok x? haha pikir ini cerita AHMAD ALBAB ka JANNAH! channel itu adalahhhh

ANIMAX CHANNEL 715

hehe suka sukaaa suka sangat-sangat channel nieee...dulu mula-mula ada astro aku suka tengok cerita CARDCAPTOR SAKURA, SLAMDUNK, HONEY AND CLOVER, SARJAN KERORO, dan dan banyakkkkkk lagiiii...sampai tak terkira ahhh..sangat suka! sampai mak pown aku paksa tengok 715 tu... memang tiap kali on TV jerk 715 jugakk yang aku bukak dulu...hohoho...dannnnn sekarang ANIMAX semakin menarik okkk! sumpah tak tipuuuu...dia sudah memasukkan cerita-cerita koreaaaa jugaaa...dannn kepada peminat-peminat cerita korea wajib tengok cerita MY GIRL, PRINCESS HOUR and BOYS OVER FLOWER kat ANIMAX! to my beloved frenss- MOON and EYCA...korang mesti suka sangattt!
mari aku cerita yang telah berjaya mencuri perhatian ku:
sweet kan merekaa? inilah cerita korea pertama yang berjaya wat aku menjerit bila tengok hero dia tersenyumm! awwww...gatal uuu...sumpah encem gilakkk Si abang GONG Chan ini...

haha cerita ini aku minat coz MOON yang suggest kan...tapiii aku tadelah sehantu MOON yang minat gile VAVI kat GJP tu :) tapiii besh jugakkk cerita nie... sedang menanti cerita nie ditayangkan kat ANIMAXX!

awwwuuu! gedikss uuu! baru tengok cerita nie tadi kat ANIMAX. baru jerk mula episod nyaa.. aku mula minat cerita nie sejak aku tengok kat TV8! ahaksss...happy gilakkkk! thanks ANIMAXXX!

yeahhh! ini adalah cerita baru kat ANIMAX. ROMEO X JULIET. aku belom ada kesempatan dapat tengok cerita niee..sebabnya adalah aku ini terlalu sibukkkk dengan kerja! okk baget macam aku nie BOSSS. padahal tadika sajeeee..eheh...pape pown nak try tunggu tengok cerita nieh!

cerita nieeee sangat beshhhh! yeahhhh...i likeeeeee! sumpah aku sukaaa! tolonglaaa tengokkkkk! aku tatau nak cerita camne tapi memang cerita nie besh walaupun aku baru tengok bape episod jaa..hehe..pape pownnn aku sukaaaaaaaa ANIMAXXXX!

No comments: