Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Monday, May 31, 2010

Cuti Cuti & Cuti

yeahh..happy sangat-sangat sebab aku dapat mintak cuti dengan Miss Teh dari hari ini sampai hari Jumaat. apakah agenda pada hari ini? ehmm...maybe boley dikatakan agak kebosanan..bangun pagi -pagi tadi pas Solat Subuh..mak dan abah bertolak pergi JB. Atok Sedara aku meninggal dunia..Innalillah...dan kak yan pown pergi kerja tepat pukul 8 pagi tadi. dan aku? apakah yang aku lakukan pada pagi tadi? oleh sebab dah syokk sangat baca novel malam tadi. aku pown sambung lah novel tu pagi tadi sampai pukul 9. habis baca novel ,gerak g dapur kemas-kemas apa yang patut dan sidai baju. after that, haty meronta-ronta nak tengok TV tapiii telah dipotong sebab bil tak bayar! ahaksss...aku pown ape lagikk mula mengonlinekan diri..naseb jiran aku bukak WIFI pagi-pagi! dan akhirnyaaa...abah suruh aku bayar bil kat pejabat pos.

pas Solat Zuhur, aku siap-siap amik Zara dan janji jumpa Noni dekat Wetex. Noni sangat lambat sebab dia ada hal..dan dan akhirnyaa aku ajak Zara makan kat MCD. lama tak makan Mc Chicken..habis makan Noni sampai dan ktorg gerak pergi karoke. yeahhh agak banyak nyanyi ye sampai tekak aku nk tercabut dah. PUAS HATY AKU! then, dalam pukul 5 ktorg habis karoke, Noni ajak lepak Wetex mau minum-minum dan borak-borak. ktorg lepak kedai roti & kek dalam Wetex tu. tengah borak-borak bole pulak nampak SHU & Tika turun eskelator...dan aku pown dengan selamba panggil dorg. hah taw jela kalau dah ramai-ramai tu mestilah jadik kecoh kan kan? duduk situ bertambah-tambah dosa aku..dok kutuk orang lalu lalang depan mata. haha jahat ye mulut aku tapiii guwau-guwau jerklaaa saja nak happykan dorg.

habis lepakkk. aku ajak Noni dan Zara pusing-pusing Tanjung Emas..aku paksa Zara tangkap pic aku dekat Durian Besar tu..haha selamba jerk aku posing-posing kat citu. suka haty aku lah kan? ade yang pandang semacam jerk..eley jeles lah tu! tapiii gambar-gambar yg Zara amik guna fon die xley bluetooth ke HP aku pulak..adoyaiii..frust aku sekejap..and the end aku anta Zara..balik umah..siram pokok bunga,angkat baju, tutup tingkap & mandi serta Solat Asar. FINISH!

~gambar akan di upload kemudian~

No comments: