Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Thursday, May 20, 2010

Ana Teacher!

Anna Teacher!

tu lah panggilan budak-budak kat tadika tu untuk aku. tetibe terasa macam aku berlakon dalam cerita ANNA & THE KING pulakk..ahaksss perasan yang amat JANNAH nieh! tapii betol woo dorg panggil aku macam tu! sumpah tak tipuuu..hehe tapi xpee tetap suka jugakkk janji dorg tak panggil aku "kakak"..ehmm pape pown yang pasti aku semakin jatuh cintaa sama itu tadika lol. sayangnyee nak benti sampai bulan 5 nie..tapii tu laa aku tak cukup kuat nak tempuh kemarahan demi kemarahan yang dilemparkan pada aku. naseb baik la aku baru dapat tau yang Miss Teh mengandung, maybe emosi die tak berapa stabil kowtt tu yang dok marah aku jaaa!

sebenarnya bukan ini yang aku nak ceritaaa..tapii tentang seorang budak kecik bernama Mei Mei yang sangat cute lagi kecik yang baru jerk daftar masuk tadika tu minggu nie. die sangat suka pada aku dan manja dengan aku. suka duduk atas riba aku dan suruh aku dukung dia. alahaiii terkedek-kedek jalan depan aku suruh aku main-main dengan dia. tapiii sumpah tadi dia memang sweet gilee coz aku tepuk-tepuk dia sampai die tertidow..howw sweet she iss time die tidow tadi! tak amik lak piccc tidow die. tapii sempat gak nak aku snap snap muka die!

 Mei Mei cute girll!

No comments: