Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Wednesday, May 12, 2010

After School Care...

aku amat lah bangga dengan Tadika Gemilang Indah nie. macam-macam fiil kau boley tengokkk anak-anak cine. yang malas wat kerja sekolah la. yang kaki kacau kawan la. yang suka wat lawak la. yelah budak-budak kan apa la yang mereka tahu sangat. tyme nie la kalau dorg wat salah pown orang tak sampai haty nk marah banyak-banyak kan? yang menariknya tentang tadika nie...pas jerk waktu habis kelas kindergarten, sure tv kat ruang tamu terbukak. nak tawu dorg suka tengok cerita apa??? TOM & JERRY...sementara menunggu makmak bapakbapak dorg datang amik. wajiblah dorg menjamu mata dengan hidangan cerita kartun kan. supaya tak bosan. dalam banyak-banyak budak kinder, aku paling suka pada sorg budak lelaki nie. bukan kata nak jadikkan pakwe aku. eishh KOME niee dakkkk ehhhh... sampai ke ctu pikirrrnyeee! budak lagi kowttt xnak aku! 

tapi dia nie memang sweet n cumilll sangat! aku ingat lagi firstt time aku kerja kat tadika tu dia nie yang palingg malas nak pergi sekolah. hahaha ada ke dengan botol susu kat tangan pastu dengan bantal mucuk die yang cute tu alalalala kalau kau tengok la muka die cumil gilakkkkkkk! aku rasa macam nak pelok-pelok jerk budak nie. nama dia JEFF.... yang paling penting bila kereta mak dia sampai depan pagar tadika dia masih lagi tidow kat site belakang. ahaksss...manja yang amat tawu???kalau kau dengar suara dia alahaiiii kecikkk ajaaa...macam orangnyaaa...aku nak try tangkap pic dia banyak kali da. tapi tak dapat-dapat. takotlah orang pikir aku nie gian kat budak-budak lelaki kan?hehehe...tapiiii aku curik-curik gakkk tangkap pic dia tengah tengok TOM & JERRY..hehe tengoklah yang tengah duduk atas meja tu.




No comments: